فرماندار مهدیشهر خبرداد؛

ضرورت بازسازی تجهیزات راهداری مهدیشهر

میقانی گفت: تجهیزات مستقر در راهدارخانه‌های شهرستان مهدیشهر نیازمند تعمیرات است و در این خصوص مذاکراتی با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، عبدالرضا میقانی فرماندار مهدیشهر گفت: در صورت تامین اعتبارات توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، تجهیزات راهدارخانه‌های مهدیشهر برای بازگشت به چرخه خدمات‌رسانی تعمیر و بازسازی می‌شود.

او با ارزیابی مطلوب آمادگی مقابله با هر گونه حوادث احتمالی در شهرستان مهدیشهر، افزود: با توجه به شرایط سردسیری منطقه، بازنگری در امکانات و تجهیزات دستگاه‌های خدماتی به منظور افزایش ارائه خدمات‌دهی به مردم در شرایط سرما و بحران ضرورت دارد.

میقانی یادآور شد: ذخیره سازی سوخت و دوگانه سوز کردن سامانه گرمایشی مدارس، ادارت، نانوایی‌ها و دیگر دستگاه‌های خدماتی در مناطق شهری و روستایی از اقدامات ستاد بحران مهدیشهر است.

او بیان کرد: تجهیز امکانات و ماشین آلات سنگین و سبک و ذخیره کردن نمک توسط شهرداری‌ها، تجهیز راهدارخانه و افزایش امکانات ماشین آلات سبک و سنگین و نمک پاشی اتوماتیک از دیگر اقدامات این ستاد در شهرستان مهدیشهر است.

فرماندار مهدیشهر با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی ستاد مدیریت بحران، اضافه کرد: باید، اقدامات پیشگیرانه با برنامه‌ریزی مناسب برای مقابله با بحران‌های احتمالی انجام و نیز قبل از بروز بحران بین سازمان‌ها و دستگاه‌ها هماهنگی‌های لازم ایجاد شود تا در زمان وقوع هر گونه حادثه‌ای آمادگی کامل وجود داشته باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار