مراسم بزرگداشت ۹ دی در ۱۱ شهرستان لرستان برگزار می شود

شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی لرستان زمان و مکان برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در شهرستان‌های استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی لرستان زمان و مکان برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در شهرستان‌های استان را اعلام کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی،  دوشنبه، نهم دی‌ماه هم‌زمان با سراسر کشور در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

این مراسم ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه، نهم دی هم‌زمان در یازده مرکز شهرستان استان لرستان برگزار می‏‌شود که در خرم‎آباد این مراسم در مصلی الغدیر، در بروجرد در مسجد امام خمینی (ره)، در کوهدشت در مسجد صاحب‌الزمان (عج)، در دورود در مصلای نماز جمعه و در نورآباد در مصلای نماز جمعه برگزار می‌‏شود.

بنا بر این گزارش در شهرستان الیگودرز نیز این مراسم نهم دی در مصلای نماز جمعه، در الشتر در مصلای نماز جمعه، در پلدختر در مسجد جامع، در ازنا در مصلای نماز جمعه، در سراب‌دوره در مصلای نماز جمعه و در چغابل در مسجد امیرالمؤمنین (ع) برگزار می‏‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.