طراحی پنل ابزار سئو برای اولین بار

پژوهشگران در پارک علم و فناوری کرمانشاه در حوزه فناوری و اطلاعات موفق شدند برای نخستین بار در ایران پنل ابزار سئو را طراحی کنند.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،پویا پور محمد، مدیر عامل بهینه سازان برخط تارنما گفت : مدیران وب طراحی پنل سئو در کرمانشاه انجام شدسایت‌ها و سئو کاران به طور پیوسته نیاز دارند تا سایت‌های خود را بررسی و خطا‌های آن‌ها را پیدا و اصلاح کنند. همچنین آن‌ها باید برای ارایه موضوع‌های مورد نظر خود در موتور‌های جستجوگر گوگل به رتبه‌های بالاتر و بهتر دست پیدا کنند.

او «تولید محتوا» و «بهینه سازی وب سایت و SEO» را از مهمترین اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و گفت : اغلب این افراد به دنبال کلمات کلیدی هستند تا در موتور‌های جستجوگر رتبه بالایی پیدا کنند

پور محمد افزود: داشبورد طراحی شده این طرح می‌تواند خدماتی مانند «حسابرسی خطا‌های سایت»، «رتبه کلمات کلیدی خود و رقبا»، «بررسی سرعت سایت»، «وضعیت بک لینک»، «آنالیز سایت در نتایج گوگل» و «خطا‌های کاوش گوگل» را ارایه کند.

او افزود: در حال حاضر هدف اصلی ما، اجرای کامل این طرح در کشور است، اما در آینده‌ای نزدیک قصد داریم با اجرای این طرح در کشور‌های هدف (عمدتا کشور‌های همسایه)، ارز آوری نیز به همراه داشته باشیم .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.