ابهام در حضور سهراب مرادی در رقابت‌های وزنه برداری جام فجر

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری گفت: صلاح نیست سهراب مرادی در رقابت‌های جام فجر وزنه بزند.

سهراب مرادی رقابت‌های وزنه برداری جام فجر را از دست داد؟به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سهراب مرادی دارنده مدال طلا رقابت‌های وزنه برداری المپیک ۲۰۱۶ ریو، چند ماهی است که به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف بازی‌های جهانی تایلند و دیگر بازی‌های گزینشی المپیک را از دست داده است. با توجه به اینکه در آخرین بازه ۶ ماهه پیش از المپیک و بازی‌های انتخابی آن، مرادی نتوانسته در ترکیه و قطر نیز وزنه بزند، رقابت‌های بین المللی فجر و بازی‌ها آسیایی آخرین شانس او برای کسب سهمیه توکیو ۲۰۲۰ محسوب می‌شود.


بیشتر بخوانید: واکنش فدراسیون وزنه برداری به غیبت مرادی در مسابقات ترکیه


برای پیگیری از آخرین وضعیت مرادی با داود باقری، رئیس کمیته پزشکی ورزشی فدراسیون وزنه برداری گفت‌وگو کردیم. باقری با تشریح آخرین وضعیت درمان مرادی اظهار داشت: سهراب در حال حاضر تمرینات خود را انجام می‌دهد و تا یک ماه آینده باید مراحل توان‌بخشی را طی کند.

باقری درمورد احتمال وزنه زدن مرادی در بازی‌های جام فجر که از تاریخ دوازدهم تا شانزدهم بهمن ماه در گیلان برگزار می‌شود، گفت: صلاح نمی‌دانیم که مرادی در بازی‌های جام فجر وزنه بزند. اما با توجه به جمع آوری امتیازات برای حضور در المپیک، تصمیم نهایی را کادر فنی تیم ملی باید اتخاذ کند و ما تنها به عنوان مسئول پزشکی باید بگوییم که هر چقدر مرادی دیرتر دست به وزنه بزند و سراغ بلند کردن وزنه‌های سنگین برود، بهتر است.


بیشتر بخوانید: بهداد سلیمی: وزنه‌برداری ایران حال و احوال خوبی ندارد/ سرمایه‌های این رشته در حال حذف شدن هستند


رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری درمورد آخرین وضعیت علی هاشمی دیگر ملی پوش مصدوم تیم ملی وزنه برداری بیان کرد: هاشمی همچنان از ناحیه مینیسک پا مشکل دارد و این موضوع او را آزار می‌دهد. البته هاشمی مشکل زیادی برای تمرین کردن ندارد، اما نباید در شرایط تمرین پرفشار قرار بگیرد. فعلا انجام تمرین‌های بدنسازی و کار با وزنه، در دستور کار هاشمی قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار