برگزاری نمایشگاه عکس و فن تور در طبس

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت:در جهت معرفی بیشتر جاذبه های گردشگری طبس، نمایشگاه ‌عکس‌ و فن تور ‌ برگزار‌ می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  مونسان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  در حاشیه بازدید از باغ تاریخی گلشن طبس گفت: طبس دارای مکان ها و مناطق بی نظیر گردشگری و توریستی است .  

او با اشاره به اینکه باغ گلشن، یکی از مهم‌ترین باغ‌های ایرانی است و شکل مربعی آن، فقط در تاج محل هند تکرار شده است و یکی از دو نماد شهر طبس به شمار می‌رود. افزود: در جهت معرفی بیشتر این جاذبه های گردشگری ، نمایشگاه ‌عکس‌ و فن تور ‌ برگزار‌ می شود.

مونسان  با بیان اینکه گردشگری در ایران با رونق و رشد خوبی رو به رو است  ادامه داد: در همین دولت مصوبات خوبی هم دولت و هم مجلس در حمایت از صنعت گردشگردی  داشته است .

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ادامه داد: یکی از مشکلات ما در امر تبلیغات باید بیشتر کار کنیم ظرفیتهای خوبیست ؛باغ گلشن کمی از باغ ماهان کرمان ندارد اما کمتر معرفی شده است.

او با بیان اینکه  باید به رویدادهای گردشگری  توجه شود تا متوجه جذب گردشگر شود. اظهار کرد:گردشگری درمنطقه کویری نوپاتر است و با وجود محدودیت‌ها تورهای گردشگری باید ضوابط کشور را رعایت کنند هر گونه عدم رعایت موازین کشور افت آن به خود ما برمی گردد.

 دغدغه های  فعالان حوزه گردشگری  که در حضور وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مطرح شد  شامل :گردشگری الکترونیک که میتواند راهگشای گردشگری استان باشد که میتوان با پارترهای بین‌المللی متصل شد و همچنین برنامه ریزی در ایام سوگواری و مشکلات این حوزه (تعطیلات زیاد است و در ایام سوگواری نمیتوان برنامه ریزی کرد و ضرر و زیان زیادی به اقامتگاه ها و دفاتر میزند)،  معافیت های مالیاتی ،رتبه بندی دفاتر توسط انجمن های تخصصی دفاتر گردشگری.

انتهای پیام / ط ا



 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار