اهمیت پیج رنک برای افزایش بازید سایت

پیج رنک یکی از عوامل موثر در رتبه بندی سایت شما است و هرچه بک لینک های سایت شما بیشتر باشد، گوگل، رنک پیج بیشتری به سایت شما خواهد داد.

 به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروزه در سایت ها و فضای مجازی بازید صفحات سایت در گوگل از اهمیت بالایی برخودار است در این گزارش  قصد داریم شما را با مباحثی همچون رنک پیج  که در افزایش بازید صفحات سایت تاثیر زیادی دارد آشنا کنیم.

پیج رنک چیست و چگونه به اعتبار وب سایت شما می افزاید؟

یکی از سوالاتی که در ابتدا مطرح می شود این است پیج رنک چیست و چه کارکردی در گوگل دارد؟ 

باید گفت که منظور از سنجش اعتبار وب سایت با فاکتور پیج رنک توسط گوگل در اصل محاسبه دقیق کمیت و کیفیت لینک‌های وب سایت شما است که تعیین کننده میزان ارزش، رتبه و همچنین قدرت سایت شما است. پیج رنک را که به صورت مخفف PR نشان می‌دهند که توسط Larry Page و Sergey Brin دو بنیانگذار گوگل مطرح شده است، کلمه پیج رنک از نام Larry Page گرفته شده است. عدد ارزیابی این فاکتور عددی بین ۰ تا ۱۰ است که برخی از پیج‌ها مانند: twitter , download adobe reader از نمونه سایت‌هایی هستند که دارای امتیاز ۱۰ یعنی بالاترین امتیاز را دارند .

رنک پیج و اهمیت آن در افزایش بازدید سایت شما

 پیج رنک یکی از عوامل موثر در رتبه بندی سایت شما است اما نمی توان آن را تنها فاکتور و مبنا برای سنجش دانست. افرادی که افزایش بازدید سایت برایشان حائز اهمیت است باید به پیج رنک سایت خود اهمیت ویژه ای بدهند.  اساس رنک پیج گوگل، به لینک های موجود در سایت شما است به این معنا که هرچه بک لینک های سایت شما بیشتر باشد، گوگل، رنک پیج بیشتری به سایت شما خواهد داد.

اهمیت پیج رنک برای افزایش بازید سایت

لینک های غیر مرتبط در سایت شما  سبب کاهش اعتبار  در گوگل می شود

نکته قابل توجه که باید توسط یک سئو کار رعایت شود، این است که در پیج رنک ،  لینک های سایت شما باید دارای کیفیت و مرتبط با زمینه ی محتوایی سایت شما باشد، بک لینک های غیر مرتبط نه تنها نمی تواند برای سایت شما امتیاز آور باشد، بلکه از میزان اعتبار سایت شما می کاهد، متخصصین سئو در شرکت ریراکو سئو میتوانند با شما را در زمینه ی رتبه بندی و پیج رنک سایتتان همکاری کرده و پیج رنک وب سایت شما را افزایش دهند . 


اهمیت پیج رنک برای افزایش بازید سایت

 

تکنیک بسیار کارآمد تبادل لینک با وب سایت های دیگر برای افزایش رنک پیج

در پیروی مبحث قبل در زمینه اهمیت لینک های سایت شما باید گفت که شما می توانید از تکنیک بسیار کارآمد تبادل لینک با وب سایت های دیگر برای افزایش رنک پیج و همچنین افزایش بک لینک های سایتتان استفاده کنید. اما باید توجه داشت که تکرار مداوم این کار به شما توصیه نمی شود چرا که اصرار به انجام این کار می تواند برای اعتبار وب سایت شما مضر باشد.

ایجاد محتوای مفید و جذاب  از عوامل مهم افزایش بازدید سایت شما 

از دیگر عوامل مهم در افزایش رنک پیج، ایجاد یک محتوای مفید و جذاب برای کاربر و مخاطب است، محتوا باید به گونه ای باشد که توسط سایت های دیگر انتشار و یا مورد نقد و بررسی قرار گیرد. موارد بسیار زیادی برای افزایش رنک پیج و همچنین افزایش رتبه سایت شما وجود دارد که باید توسط یک متخصص در زمینه سئو انجام گیرد. شما می تواند برای ثبت سفارش سئو به سایت ریراکو سئو مراجعه کرده و یا با متخصصان ما تماس بگیرید.

انتهای پیام/

برچسب ها: نبض بازار ، سئو ، رنک پیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار