تکذیب توافق با ابراهیم زاده

سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت: توافقی با ابراهیم زاده حاصل نشده است و تلاش می کنیم تا سرمربی تا سه روز آینده معرفی کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، احمد جمشیدی سخنگوی باشگاه ذوب آهن درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار داشت: اخباری که در این چند روز منتشر شده گمانه‌زنی است. هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم و تلاش‌مان این است که سرمربی تیم را تا ۲-۳ روز آینده معرفی کنیم.

او درباره شایعه توافق با منصور ابراهیم‌زاده افزود: با ایشان نه صحبتی داشته‌ایم و نه توافقی صورت گرفته است.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن درباره اینکه گزینه مورد نظر باشگاه ایرانی است یا خارجی ادامه داد: به دنبال گزینه ایرانی هستیم، اما احتمال دارد به سراغ گزینه خارجی هم برویم، اما اولویت‌مان مربی ایرانی است.

وی با تکذیب مذاکره باشگاه ذوب‌آهن با مربی ایتالیایی گفت: این گمانه‌زنی‌ها گاهی خودمان را هم به شک می‌اندازد که این اخبار بر چه اساسی منتشر می‌شود. تلاش می‌کنیم تا ۲-۳ روز آینده به جمع‌بندی برسیم و سرمربی جدید تیم را معرفی کنیم.

جمشیدی با تأیید درخواست باشگاه پرسپولیس برای جذب دانیال اسماعیلی‌فر بیان کرد: برای جذب این بازیکن از چند باشگاه درخواست داشته‌ایم، اما هرگونه تغییری پس از معرفی سرمربی جدید باشگاه و با نظر او انجام خواهد شد. نمی‌خواهیم تیم را تضعیف کنیم بلکه می‌خواهیم تیم را تقویت کنیم و مطمئناً سرمربی جدید هم بازیکنی مانند اسماعیلی‌فر را از دست نمی‌دهد.

او درباره اینکه گفته می‌شود ممکن است علیرضا منصوریان به این تیم برگردد تصریح کرد: این موضوع را از شما می‌شنوم. مدیرعامل باشگاه شخصاً مأمور مذاکره با گزینه‌های باشگاه است و تصمیم این است که با یکی از ۲-۳ گزینه‌ای که در حال مذاکره با آن‌ها هستیم به نتیجه برسیم. آقای منصوریان با توافق از ذوب‌آهن جدا شده و تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم چنین موضوعی نه در هیئت‌مدیره و نه از طرف مدیرعامل باشگاه مطرح نشده است.

جمشیدی درباره اینکه گفته می‌شود بازیکنانی مانند ارسلان مطهری، میلاد فخرالدینی و وحید محمدزاده برای جدا شدن از ذوب‌آهن درخواست رضایت‌نامه داده‌اند، گفت: رویکرد ما برای نیم‌فصل دوم تقویت تیم است و طوری پیش می‌رویم که نتایج مطلوبی کسب کنیم و به جایگاه درخور باشگاه ذوب‌آهن برسیم. تمام بازیکنانی که نام بردید به باشگاه تعهد دارند و خودشان هم در مصاحبه‌های خود گفته‌اند که هرکس خواهان آن‌ها است با باشگاه صحبت کند و، چون به ذوب‌آهن تعهد دارند وارد این مباحث نمی‌شوند؛ هیچ‌کدام نیز نه به صورت شفاهی و نه به صورت مکتوب درخواست جدایی نکرده‌اند. نقل و انتقالات باشگاه هم بستگی به نظرات سرمربی جدید دارد.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن درباره اینکه چیزی به پایان فصل و انتقالات نمانده است و شاید ذوب‌آهن این فرصت را از دست بدهد، اظهار داشت: فعلاً با بازیکنی صحبت نمی‌کنیم تا سرمربی جدید تیم مشخص شود. تلاش‌مان این است که سرمربی تیم تا چند روز آینده مشخص شود، چون باید با نظر سرمربی اقدام به جذب بازیکن کنیم. شاید او بتواند با همین تیم و بازیکنان موجود کار کند و شاید هم درخواست جذب بازیکن کند که بسته به نظر سرمربی عمل خواهیم کرد.

منبع:تسنیم
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.