یوسف نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سقف مالیات کارمندان مشخص شد/ مجوز دولت برای انتشار ۲ هزار میلیارد تومان اوراق قرضه به منظور احداث فضا‌های آموزشی

عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق گفت: به دولت اجازه داده شد به مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان اوراق مالی برای تجهیز و احداث فضا‌های آموزشی و ورزشی منتشر کند.

سقف مالیات کارمندان مشخص شد/ مجوز دولت برای انتشار ۲ هزار میلیارد تومان اوراق قرضه به منظور احداث فضا‌های آموزشیعلی اصغر یوسف نژاد عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹  در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جلسه عصر این کمیسیون اظهار کرد: به دولت اجازه داده می‌شود به مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان اوراق مالی_اسلامی برای تشکیل، تجهیز و احداث فضا‌های آموزشی و ورزشی منتشر کند.

یوسف نژاد در خصوص سقف معافیت مالیاتی کارمندان دولت نیز گفت: سقف معافیت مالیاتی برای کارمندان دولت مبلغ ۳ میلیون تومان در ماه و ۳۶ میلیون تومان در سال در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ به تصویب رسید.

او افزود: همچنین وزارت نفت می‌تواند از طریق شرکت‌های تابعه ذیربط تا مبلغ ۳ هزار میلیارد دلار اوراق مالی-اسلامی منتشر کند، این اوراق برای سر رسید تسهیلات بانکی و تضامن سر رسید شده و همچنین بازپرداخت بدهی به پیمانکاران قرارداد‌های غیر متقابل طرح‌های بالادستی نفتی تعلق میگیرد.

یوسف نژاد بیان کرد: برای سرمایه گذاری در طرح‌های نفت و گاز با اولویت میادین مشترک و طرح‌های زیر بنایی وزارت صنعت و نیرو از طریق شرکت‌های تابعه با تصویب شورای اقتصاد میتوان تا ۳۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مالی منتشر کرد.

عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق بیان کرد: بازپرداخت این مبالغ از طریق افزایش تولید میادین برای وزارت نفت و همچنین عائدات وزارت صنعت و نیرو تامین می‌شود.

از سوی دیگر احمد امیرابادی فراهانی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ هم در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به نشست امروز عصر این کمیسیون گفت: براساس مصوبه این کمیسیون سقف معافیت مالیاتی برای کارمندان و کارگران در سال آینده ۳ میلیون تومان تصویب شد.

او تصریح کرد: همچنین در این جلسه مصوب شد، ۱۵ هزار میلیارد تومان از سود شرکت ها، بیمه‌ها و بانک‌ها برداشت و به بخش بهداشت و درمان و حقوق فرهنگیان در سال ۹۹ اختصاص یابد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۱۱ دی ۱۳۹۸
مرتب میشنویم همه بفکر معوقات معلمان هستند، البته که چیز خوبی است ولی کمی بفکر معوقات گروههای دیگر از جمله پزشکان خانواده که در دور دست ترین مناطق کشور زندگی می کنند و حدود یکسال ودر برخی مناطق حتی بیش از یکسال است که مطالبات معوق دارند و با انها تسویه حساب نگردیده هم بگویید
آخرین اخبار