ماهشهر در حوزه سلامت با استاندارد‌ها فاصله دارد/احداث بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی در این شهرستان

فرماندار شهرستان ماهشهر از احداث بیمارستان ۲۵۰ تا ۳۰۰ تختخوابی و مجهز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن بیرانوند فرماندار شهرستان ماهشهر در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تبریک میلاد با سعادت اسوه صبر و ایثار و پیام آور کربلا حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: بندر ماهشهر در حوزه خیرین حوزه سلامت جایگاهی بی نظیر در کشور دارد.

او با بیان اینکه به اندازه ظرفیت‌های شهرستان و اهمیت آن و مسائل و مشکلاتی که در حوزه سلامت داریم هنوز به استاندارد‌های درمانی و سلامتی نرسیده ایم، افزود: اما می‌توان گفت بیشترین خدمات را در حوزه خیرین به ویژه در حوزه درمان در شهرستان ماهشهر طی سالیان گذشته شاهد بودیم.

بیرانوند اظهار داشت: نمونه بارز خدمات رسانی در حوزه درمان احداث تنها بیمارستان فعلی این شهرستان است که با حمایت یک خیر احداث شده است.

فرماندار شهرستان ماهشهر بیان کرد: با وجود بیمارستان تامین اجتماعی و بیمارستان نفت، اما همچنان دولت موفق به احداث یک بیمارستان مجهز در سطح شهرستان نشده است.

این مقام مسئول ادامه داد: امیدواریم با برنامه ریزی‌های انجام شده در زمینه توسعه شهرستان ماهشهر و ابلاغ استاندار خوزستان به اعضای کمیته توسعه شهرستان، یکی از اقدامات اساسی در صورتیکه به‌توافق اعضای برسد برای سال آینده احداث یک بیمارستان ۲۵۰ تا ۳۰۰ تختخوابی در دستور کار است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.