استفاده از آمبولانس برای ماشین عروس!

عروس و داماد جوان برای متفاوت برگزار کردن جشن عروسی خود در تصمیمی عجیب در حالی که سوار بر آمبولانس بودند آژیرکشان در محل عروسی حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ازدواج، ابزاری برای خودنمایی و فخرفروشی نیست بلکه پیوند دو جوان است که باید به ساده‌ترین شکل ممکن انجام شود تا از وارد شدن هزینه‌های اضافی به آن‌ها جلوگیری شود. متاسفانه برخی زوجین نه تنها مراسم ازدواج خود را به شکل ساده برگزار نمی‌کنند بلکه به بهانه ماندگار کردن خاطره بهترین روز زندگی خود و یا چشم و هم چشمی این مراسم را به شکلی عجیب و پرهزینه برگزار می‌کنند، از کرایه خودرو‌های گرانقیمت و لوکس به عنوان ماشین عروس گرفته تا کرایه هلی کوپتر!

اما به تازگی اقدام عجیب یک زوج مالزیایی در استفاده از آمبولانس به عنوان ماشین عروس خود به سوژه رسانه‌ها تبدیل شدند. این زوج با این آمبولانس در محل برگزاری جشن عروسی خود حاضر شدند. در ویدئویی که منتشر شده است عروس را در حالی که با آمبولانس وارد محل برپایی عروسی می‌شود نشان می‌دهد. در این ویدئو آمبولانس در حالی که آژیر می‌کشد در مقابل درب تالار عروسی توقف کرده و سپس پرسنل آن با برانکارد عروس را به داخل تالار منتقل می‌کنند.

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی مالزی با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری از آن‌ها این زوج را بخاطر استفاده از آمبولانس برای مقاصد شخصی مورد انتقاد قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «آمبولانس و برانکارد وسیله‌ای برای استفاده شخصی افراد نیستند و باید در اختیار افرادی که نیاز مبرم به آن دارند قرار بگیرد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار