شجاعی: از استقلال شکایت نمی‌کنیم/ کدخدامنشانه طلب منصور را بدهند/ از قرارداد منصور ۲۰۰ میلیون تومان کم کردند

همسر مرحوم پورحیدری گفت: باشگاه استقلال از طلب منصور ۲۰۰ میلیون تومان بابت هزینه های درمانش کم کردند.

شجاعی: از استقلال شکایت نمی‌کنیم، اما کدخدامنشانه طلب منصور را بدهند/ از قرارداد منصور ۲۰۰ میلیون تومان کم کردندفریده شجاعی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه باشگاه استقلال ۲۰۰ میلیون از طلب مرحوم پورحیدری را بابت هزینه درمان او از قراردادش کسر کردند گفت: منصور ۲ قرارداد با باشگاه استقلال داشته به ارقام ۲۰۰ و ۲۳۰ میلیون تومان، که اعلام کردند رقم ۲۰۰ میلیون تسویه شده که علت آن را جویا شدیم و گفتند برای هزینه درمان مرحوم پورحیدری دادیم. در صورتی که ما فکر کردیم باشگاه برای منصور جداگانه هزینه کرده و ما هم بسیار از این موضوع تشکر کردیم، اما متوجه شدیم از قرارداد منصور کم کرده بودند. بخشی از هزینه درمان منصور را از قراردادش کم کرده بودند و باید بگویم اصلا متوجه نشدیم چگونه قرارداد اول منصور را مختومه کردند.

او درباره اینکه باشگاه استقلال چه اقدامی را بابت طلب باقی مانده مرحوم پورحیدری انجام داده بیان کرد: من همچنان پیگیر دریافت طلب باقی مانده منصور هستم و هیچ اقدامی روی این پرونده انجام نداده اند. منصور قضیه اش جداست و او عاشق استقلال بود و به خاطر منصور و هواداران به فیفا شکایت نمی‌کنیم و نمی‌خواهیم بیش‌تر از این استقلال زیر سوال برود، چرا که استقلالی هستیم، ولی می‌خواهیم دوستانه و کد خدامنشانه مدیر عامل انتخاب شود تا بتوانیم پرونده طلب منصور را حل کنیم، چرا که اگر شکایت کنیم استقلال با جریمه مواجه می‌شود و صورت خوشی نخواهد داشت.

شجاعی درباره اینکه آیا سردیس مرحوم پورحیدری نیز همچون مرحوم حجازی ساخته می شود یا خیر، گفت: صحبتش هست، ولی برنامه ریزی دقیقی انجام نگرفته است، اما فکر کنم این اتفاق رخ دهد، چرا که منصور هم اسطوره استقلال بوده و ما هم از نصب سردیس مرحوم حجازی در بلوار خوشحال شدیم و امیدوارم این اتفاق برای منصور هم رخ دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۶:۰۹ ۱۲ دی ۱۳۹۸
به خودشون هم رحم نمی کنند.بابامنصورخان استطوره است..بابقیه فرق می کنه..یه قهرمان ملیه(هم قرمزوآبی دوسش دارن)
Iran (Islamic Republic of)
اس اسی
۱۲:۱۱ ۱۱ دی ۱۳۹۸
واقعا شرم آوره
حق خانواده منصور خان این نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۱ دی ۱۳۹۸
منصور خان به گردن تیم حق داره
چرا باید خانواده ایشون برای احقاق حقشون به زحمت بیوفتند.
به پیشکسوتهای تیم ارزش واحترام بگزارید
آخرین اخبار