پایگاه امداد و نجات هلال احمر در جاده‌های فرعی ایجاد نمی‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: این جمعیت در جاده‌های فرعی استان، پایگاه امداد و نجات ایجاد نمی‌کند و در این زمینه وظیفه‌ای ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمدباقر محمدی گفت: پایگاه امداد و نجات جاده‌ای فقط در محور‌های اصلی ایجاد می‌شود و این موضوع در تمام نقاط کشور یکسان است.

او به حوادث روی داده در گردنه تته اورامان بویژه برخی سرما و یخ‌زگی مترددان در این مسیر اشاره کرد و افزود: بیشتر این اتفاقات مربوط به کوهستان است که امدادگران پایگاه امداد و نجات سروآباد در کمترین زمان پس از عاعلام به کمک حادثه‌دیدگان می‌روند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان با بیان اینکه از پارسال تاکنون ۲ پایگاه به تعداد پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای استان افزوده شده است، اضافه کرد: اکنون تعداد این پایگاه‌ها به ۱۲ مورد افزایش یافته است.

محمدی با اشاره به ایجاد پایگاه امداد جاده‌ای در مرز باشماق مریوان و روستای باقرآباد دیواندره یادآور شد: تنها استانی هستیم که هر پایگاه امداد و نجات جاده‌ای دارای خودرو ست نجات مستقل و مجهز است.

او تاکید کرد: یک خیّر نیک اندیش نیز اخیرا زمینی برای احداث پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در روستای وینسار قروه اهدا کرده که به زودی کلنگ ساخت آن بر زمین زده خواهد شد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

برچسب ها: هلال احمر ، یخ زدگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.