همگان باید عظمت و مقاومت کرمانشاه را در دفاع مقدس نظاره گر باشند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: خاک و تاریخ کرمانشاه مشحون از آثار دفاع مقدس و مقاومت مردم این استان است.

دفاع مقدس به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد ابراهیم الهی تبار در آئین تکریم و معارفه مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان  کرمانشاه با بیان اینکه خاک و تاریخ کرمانشاه مشحون از آثار دفاع مقدس و مقاومت مردم این استان است تاکید کرد:می طلبد که نمادها و یادمان های دفاع مقدس در این استان بیشتر جلوه داشته باشد تا همگان عظمت و مقاومت کرمانشاه را نظاره گر باشند.

 

الهی تبار گفت: کرمانشاه نقطه ای است که جنگ در آن آغاز شده و در آن تمام شده است و بخاطر مقاومت و ایستادگی این مردم بوده که رهبر معظم انقلاب نشان« سینه ستبر ایران اسلامی» را به کرمانشاهی ها عطا کردند.

او  با مطلوب خواندن اقدامات صورت گرفته در حفظ آثار و یاد دفاع مقدس و شهدای جنگ تحمیلی در استان بیان  کرد: امید داریم که مجموعه این اقدامات که با جدیت استاندار کرمانشاه و همراهی پیشکسوتان دفاع مقدس رقم خورده در دوره مدیریت جدید بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس ادامه پیدا کرده و تقویت شود.

الهی تبار با اشاره به عبور 4 و نیم میلیون زائر در اربعین امسال از استان بیان  کرد: می توان از مسیر دروازه عتبات عالیات، ایام تعطیلات و حرکت فاخر راهیان نور به عنوان ظرفیتی برای برجسته سازی نقش استان کرمانشاه در دفاع مقدس بهره برد و جایگاه حقیقی آن را نشان داد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با تقدیر از زحمات و تلاشهای سردار محمدی مدیر کل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ابراز امیدواری کرد که سردار باباخانی در مسئولیت خود بتواند بخوبی نقش آفرینی کند.

گفتنی است در این آئین با حضور سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس،  بازوند استاندار کرمانشاه و جمعی از فرماندهان و مسئولان استان، از خدمات سردار مراد علی محمدی تقدیر بعمل آمد و سردارناصر باباخانی به عنوان مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس معارفه شد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.