برگزاری مسابقات دریفت قهرمانی کشور به میزبانی اهواز

رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان از برگزاری مسابقات دریفت قهرمانی کشور به میزبانی اهواز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم جوانمردی رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان خوزستان گفت: رقابت‌های دریفت قهرمانی کشور، ۱۱ بهمن ماه امسال با حضور بیش از ۱۰۰ اتومبیلران از استان‌های مختلف کشور در پیست استاندارد ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود، از آنجا که اتومبیلرانان استان به لحاظ کیفی در سطح بالایی قرار دارند بی‌شک این رقابت‌ها از جذابیت بالایی برخوردار است.

او افزود: پارسال این رقابت‌ها در اهواز برگزار شد که شهاب پیشانی‌دار ورزشکار ملی‌پوش و عنوان‌دار کشورمان به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت و امسال نیز از شانس‌های اول قهرمانی است.

جوانمردی اظهار کرد: ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی از جمله ورزش‌هایی است که این قابلیت را دارد سالانه علاقه‌مندان زیادی به خود جذب کند؛ فدراسیون نیز برنامه‌های زیادی را برای جذب استعداد و آموزش در دستور کار دارد.

این مقام مسئول بیان داشت: در بانوان استان علاقه‌مندان زیادی به رشته اتومبیلرانی و موتورسواری داریم و حتی در مسابقات هم بسیار رشد کرده اند و موفقیت‌هایی به دست آوردند.

رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان با اشاره به آماده‌سازی پیست ورزشگاه غدیر اهواز برای برگزاری مسابقات دریفت کشوری تصریح کرد: پیست غدیر اهواز بزرگترین پیست چند منظوره اتومبیلرانی جنوب غرب کشور به شمار می‌رود و با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب اهواز، بهترین مکان برای برگزاری مسابقات است.

او با اشاره به اینکه سال گذشته عنوان برترین هیات کشور را کسب کردیم ادامه داد: امسال در بحث برگزاری مسابقات مختلف، اعزام به مسابقات کشوری و مقام‌آوری عملکرد خوبی داشتیم و تلاش می‌کنیم مجددا عنوان برترین هیات کشور را کسب کنیم.

ابراهیم جوانمردی اذعان داشت: ورزشکاران استان در بخش‌های اسلالوم، موتورکراس و دریفت همواره عملکرد خوبی در کشور داشته و در مسابقات قهرمانی کشور مقام‌های خوبی کسب می‌کنند همچنین در بخش بانوان در رشته اسلالوم رانندگان خوبی داریم و تلاش می‌کنیم این رشته را بین بانوان توسعه دهیم.

او به برگزاری یک دوره مسابقات رالی شهری خانواده در سطح استان اشاره کرد و گفت: این مسابقات به منظور ترویج فرهنگ ترافیک و ایمنی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار