هفته نوزدهم لالیگا؛

اسپانیول ۲ - بارسلونا ۲ / توقف بد موقع آبی اناری پوشان با گل دقیقه آخری لی وو

تیم فوتبال بارسلونا در ادامه رقابت‌های لالیگا مقابل اسپانیول متوقف شد.

اسپانیول 2 - بارسلونا ۲ / توقف بد موقع آبی اناری پوشانبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم‌های فوتبال اسپانیول و بارسلونا در ادامه رقابت‌های هفته نوزدهم رقابت‌های لالیگا از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند، این بازی که به دربی کاتالونیا هم مشهور است از اهمیت زیادی برای ۲ تیم برخوردار بود، زیرا هم یک دربی بود و هم این که امتیاز آن می‌توانست برای هر ۲ تیم با اهمیت باشد.  

شاگردان والورده اگر چه در دقیقه ۲۳ توسط دیگو لوپز نخستین گل را دریافت کردند و نتوانستند تا پایان نیمه نخست آن را جبران کنند، اما با شروع نیمه دوم و در دقایق ۵۰ و ۵۹ توسط سوارز و ویدال به گل رسیدند تا ۲ -۱ از حریفشان پیش بیافتند. این نتیجه البته با وجود تلاش ۲ تیم برای گلزنی‌های بیشتر  تا لحظات پایانی تغییری نکرد.اما سرانجام در دقیقه ۸۸ لی وو برای اسپانیول گل زد تا بازی در نتیجه ۲ برابر شود.

شاگردان والورده که تا پیش از این بازی با ۲ امتیاز اخلاف نسبت به رئال مادریدصدرنشین بودند ، پس از چند ساعت  دوباره صدر را از رئالی که به برد پرگلی برابر ختافه رسیده بود با یک تساوی  پس گرفتند اما در شمارش امیتاز ها با آن ها برابر شدند ، حالا بدین ترتیب رقابت و جدال میان بارسا و رئال دوباره جذاب شد و باید دید در ادامه راه کدام تیم اشتباه می‌کند و از کورس عقب می‌ماند.

رقابت‌های هفته نوزدهم لالیگا امروز با برگزاری ۴ دیدار دیگر به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار