درخواست کارگردان مشهور آمریکایی از رهبر انقلاب

کارگردان مشهور آمریکایی برنده جایزه اسکار، با انتشار پستی از تلاش خود برای درخواست مردم آمریکا از رهبر انقلاب نوشت.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی اتفاقات زیادی در سراسر دنیا در حال رخ دادن است. افراد زیادی از سراسر جهان در حال واکنش نشان دادن به این مسئله هستند و بسیاری از وقوع جنگ بین ایران و آمریکا می‌ترسند.

در بین کاربران عادی شبکه‌های اجتماعی اسامی بعضی از افراد معروف نیز به چشم می‌خورد. یکی از این افراد مایکل مور است که برای جلوگیری از هرگونه اتفاق ناگوار بین این دو کشور تلاش می‌کند.

مایکل مور، مستندساز و کارگردان آمریکایی، در جدیدترین اقدام خود واکنش دیگری به جنگ‌افروزی ترامپ و شهادت قاسم سلیمانی در اینستاگرام خود نشان داد. وی با انتشار پستی اعلام کرد که از رهبر ایران، آیت‌الله سید علی خامنه‌ای، تفاضا کرده است به شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی بدون خشونت پاسخ دهد. مایکل مور جزو اکثریت مردم آمریکا است که از کارهای بی‌منطق و عملکرد بسیار بد ترامپ در ریاست جمهوری این کشور خسته شده‌اند.

متن و ترجمه پست منتشر شده توسط مایکل مور را در ادامه می‌خوانید:

«من به تازگی به [حضرت آیت‌الله خامنه‌ای] رهبر ایران درخواست تجدید نظر شخصی خودم را ارسال كرده‌ام و از ایشان درخواست کرده‌ام كه به ترور ژنرال ارشد خود با خشونت پاسخ ندهد، بلكه اجازه دهید من و میلیون‌ها آمریکایی این مسئله را با صلح حل كنیم.

من هم در پادکست خودم RUMBLE، پیامی برای ایشان ضبط کردم و هم پیام دایرکت فرستادم. شما می‌توانید آن [پادکست] را بر روی هر پلتفرم پادکستی مانند اپل یا Spotify به صورت رایگان بشنوید. ما باید از وقوع جنگ جلوگیری کنیم، هر جنگی.
هم حالا.
وقتی آیت‌الله [خامنه‌ای] پاسخ دهد، من پاسخ او را منتشر می‌کنم.

I have just sent the Ayatollah of Iran a personal appeal asking him not to respond to our assassination of his top General with violence of any kind, but rather let me & millions of Americans fix this peacefully.

I recorded and DM’d him a message on my podcast, “RUMBLE”. You can hear it on any podcast platform like Apple or Spotify for free. We need to prevent war, any war.
Now.
When the Ayatollah responds, I’ll post his reply.»

درخواست کارگردان مشهور آمریکایی از رهبر انقلاب

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۱۶ دی ۱۳۹۸
به اذن رهبر عزیزمون سید علی جوابشان را خواهیم به امید خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۱۵ دی ۱۳۹۸
با سیاست کثیف آمریکا در همه زمان ها مشکل داریم که با دخالت در امور ممالک خصوصاً کشورهای مسلمان و کشت و کشتار مردم بیگناه دنبال قدرت طلبی است مشکل داریم و دیگر نمیتوانیم کوتاه بیاییم به قول رهبر عزیزم دوران بزن درو تمام شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۵ دی ۱۳۹۸
فقط ترامپ نیست شما مردم آمریکا در همه این سالها خون به دل ما کردید اگه ترامپ نبود اون زنه انتخاب میشد همه تون لنگه همید توقع نداشته باشید پاسخ سنگینی نبینید مالیات هایی که شما می دهید خون جوانان ما را می ریزد شما ها بی تقصیر نیستید .مرگ به نیرنگتون .. از ترستونه که این حرفا رو میزنید وگرنه حامی دولتتان هستید و کف و سوت هم می کشید .
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۲:۴۵ ۱۵ دی ۱۳۹۸
ما کفن پوش رهبرم بی اذن رهبر نسنجید عمل نمکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۱۵ دی ۱۳۹۸
آقای مور ، شما اگر میتوانستید در داخل آمریکا جریانی ایجاد می کردید که مانع اعزام سربازانتان به خاورمیانه شوید ، حالا که همه گونه حضور نظامی و ترور در این منطقه راه انداخته اید چور حرف ار صلح میزنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۵ دی ۱۳۹۸
ترامپ را تحویل بدهید تا در ایران محاکمه شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۱۵ دی ۱۳۹۸
باید ترامپ عاقبت کار شوم خود را ببیند
Singapore
علی
۱۲:۰۱ ۱۵ دی ۱۳۹۸
ماهم از رهبر میخوام با نظامیان تروریست آمریکا برخورد کند.سردار ما حافظ صلح بود که اسونی شد .الان مردم ایران و مقاومت واکنش غیر از خشم اروم شون نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
فدک
۱۱:۳۹ ۱۵ دی ۱۳۹۸
دولت شما بهترین سردار ما را کشته باید و حتماً پاسخ این جنایات داده شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۱۵ دی ۱۳۹۸
دولت شما با خشونت سردار ما رو شهید کرد حتما انتظار دارین تشویقتونم بکنن ؟؟؟ بترسین و بمیرین از این ترس روز انتقام نزدیکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۱۵ دی ۱۳۹۸
مایکل جان امکان ندارد
پاسخ خشونت باید خشونت باشد اگر ما پاسخ ندهیم
حرام خبیث ها گستاخ تر می شود
آخرین اخبار