سپهبد شهید سلیمانی محبوب قلب مردم

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت:سپهبدشهیدسلیمانی محبوب قلب مردم، و یادش تا ابد جاوید خواهد ماند.

عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در مراسم گرامیداشت سردار پر افتخار سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در نکا در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، ، با اشاره به اینکه روح پاک شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم حاضر و ناظر است، گفت: سپهبد شهید سلیمانی محبوب قلب مردم، و یادش تا ابد جاوید خواهد ماند.

او با بیان اینکه شهدا عاشق خدا هستند و با فرهنگ عاشورایی پرورش یافتند، افزود: شهدا ایمان و عشق بازی با خدا دارند و در وصیت نامه‌های خود شهادت را از خدا می‌خواستند.

ملکی با اشاره به خاطره حضور سردار شهید سلیمانی در یادواره شهدای بابل، گفت: شهید سلیمانی در یادواره شهدای بابل انگشترش را به درخواست فرزند شهید یاسر زندی به او هدیه داد و باید ببینیم که شهدا چه کردند که خدا عاشق و خریدارشان شد.

او با بیان اینکه شهدا زنده و ناظر اعمال‌مان هستند، افزود: شهید سلیمانی محبوب قلب مردم شد، چون قلبش محل شیطان نبود و  و وصل به آسمان بود.

سردار ملکی با اشاره به خدمات ۴۰ ساله این شهید عزیز، گفت: سختی‌های هشت سال دفاع مقدس، مأموریت‌های سخت فرماندهی و مدیریت سخت است و این شهید جز زیبایی چیزی نمی‌دید.

او با بیان اینکه شهدا محسن هستند و دنیا برایشان معنی نداشت، افزود: دنیا محل آزمایش و تکامل به سوی آسمان است و آخرین مرحله رشد تکاملی انسان رسیدن به کمال و تقدیم جان به خداست و شهدا شاگران اول دانشگاه جنگ هستند.

سردار ملکی با اشاره به حماسه مردم اهواز در استقبال و تشییع پیکر شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس، افزود: مردم اهواز امروز با حضور در مراسم شهدا بصیرت شان را به رخ کشیدند و به زیبایی به صحنه آمدند و فرودگاه اهواز را فرودگاه شهید سلیمانی کردند.

او به موج حضور مردم در مشهد اشاره کرد و گفت: این حضور دارای پیام است و امام رضا (ع) خواست که شب وداع در مشهد برگزار شود و باید ببینیم که این شهید چه کرد که اینگونه زیارت دوره‌ای داشت؛ از سوریه کنار حضرت زینب و حضرت رقیه و کربلا و زیارت امام حسین و پایگاه دفاع مقدس اهواز به مشهد رسید.

ملکی با بیان اینکه در کرمان هم شاهد حضور مردمی هستیم که دور تا دور بیت شهید سلیمانی حلقه زدند، ادامه داد: شهدا هم با جان و هم با مال خود با خدا معامله کردند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار