پخش برنامه زنده تلویزیونی «دستان آسمان» از شبکه یک

مجموعه برنامه زنده تلویزیونی «دستان آسمان» برای نخستین بار با موضوع وقف از استان هرمزگان بصورت زنده از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،رضا محرم زاده مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان هرمزگان گفت: مجموعه برنامه زنده تلویزیونی «دستان آسمان» برای نخستین بار با موضوع وقف از استان هرمزگان بصورت زنده از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

محرم زاده افزود:مجموعه برنامه زنده تلویزیونی «دستان آسمان» با هماهنگی روابط عمومی وامور بین الملل سازمان اوقاف و همکاری صداوسیما تهیه و تولید و سه ماه آینده به صورت زنده از شبکه یک سیما از این استان پخش خواهد شد.

او گفت:این برنامه در روز‌های پنج‌شنبه و شنبه‌ها هر هفته در استان‌ها به مدت یک ساعت از ساعت ۷ و ۴۵ دقیقه صبح در قالب ترکیبی و به صورت زنده پخش می‌شود.

در این برنامه که با حضور مسؤولان اوقاف همراه خواهد بود نسبت به معرفی امامزادگان، واقفین شاخص و موقوفات برتر اقدام خواهد شد.

مسئول روابط اوقاف وامور خیریه هرمزگان افزود: در برنامه‌ای که در دو سه ماه آینده با حضور مسؤولان همراه خواهد بود دستاورد‌های اوقاف هرمزگان در حوزه‌های مختلف علمی، پزشکی، دینی، اجتماعی ارائه خواهد شد.

محرم زاده گفت: در حال حاضر گروه برنامه ساز از شبکه یک سیما جهت گزارش و تهیه برنامه از موقوفات و بقاع متبرکه مهمان این استان هستند.

این برنامه به صورت زنده از آستان مقدس امامزاده سید مظفر (ع) بندرعباس پخش خواهد داشت.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.