عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال:

هیئت رئیسه باید درباره زمان انتخابات تصمیم بگیرد/ با دایی و هیچ گزینه ایرانی دیگری مذاکره نکرده ایم

اصفهانیان گفت: زمان انتخابات فدراسیون فوتبال ۱۹ اردیبهشت است، اما درباره تغییر آن باید هیئت رئیسه تصمیم گیری کند.

فریدون اصفهانیان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال بیان کرد: بحث انتخابات فدراسیون فوتبال و مشخص شدن سرمربی تیم ملی در اولویت هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال است و باید در جلسات هیئت رئیسه درباره این مسائل تصمیم گیری شود‌.

تغییر انتخابات فدراسیون فوتبال از ۱۹ اردیبهشت بستگی به نظر اعضای هیئت رئیسه دارد

او افزود: طبق تقویم انتخابات باید ۱۹ اردیبهشت ۹۹ برگزار شود اما اینکه بخواهیم آن را زودتر یا دیرتر برگزار کنیم بستگی به نظر اعضای هیئت رئیسه فدراسیون دارد.

درباره زمان انتخابات هیئت رئیسه باید تصمیم جمعی بگیرد

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا بهتر نیست تکلیف ریاست فدراسیون پیش از آغاز بازی های تیم ملی در دور برگشت مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۰ مشخص شود، بیان کرد: تاکنون درباره این موضوع صحبت خاصی نکرده ایم. نظر فردی من مهم نیست بلکه باید در هیئت رئیسه برای زمان قطعی برگزاری انتخابات به جمع بندی و تصمیم نهایی برسیم. این موضوع نیاز به تصمیم جمعی دارد.

اصفهانیان: درباره زمان انتخابات، هیئت رئیسه باید تصمیم جمعی بگیرد/ با دایی و هیچ گزینه ایرانی دیگری مذاکره نکرده ایم

اجرای مراحل برگزاری انتخابات نیاز به زمان دارد

او درباره اینکه محمود شیعی، دیگر عضو هیئت رئیسه فدراسیون اعلام کرده از نظر او بهتر است انتخابات فدراسیون پیش از اتمام سال ۹۸ برگزار شود، گفت: ما باید درنظر داشته باشیم که فرآیند اجرای انتخابات مانند ثبت نام نامزدها و بررسی صلاحیت آنها نیاز به زمان دارد و این مراحل باید طی شود. با این وجود احساس می کنم زمانی برای برگزاری انتخابات پیش از نوروز ۹۹ نداریم. البته باز هم تاکید می کنم هیئت رئیسه در این باره تصمیم گیرنده است. من هم نظرم را در جلسه هیئت رئیسه اعلام می کنم و امیدوارم هر چه به سود فوتبال ایران باشد محقق شود.

حیدر بهاروند باید درباره دبیر کل فدراسیون پاسخگو باشد

اصفهانیان درباره اینکه آیا ابراهیم شکوری در جایگاه سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال می تواند انتخابات را برگزار کند، گفت: دراین مورد باید بررسی های لازم صورت بگیرد و من نمی توانم درباره اش صحبت کنم‌. طبیعی است حیدر بهاروند در جایگاه سرپرست فدراسیون فوتبال و فردی که اکنون مسئولیت اداره فدراسیون را دارد، با درنظر گرفتن اساسنامه بهتر می تواند درباره حوزه دبیرکلی پاسخگو باشد.

اصفهانیان: درباره زمان انتخابات، هیئت رئیسه باید تصمیم جمعی بگیرد/ با دایی و هیچ گزینه ایرانی دیگری مذاکره نکرده ایم

درباره انتخاب سرمربی تیم ملی، ابتدا کمیته فنی باید گزینه اصلی اش را معرفی کند

او درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: بحث انتخاب سرمربی تیم ملی باید در جلسه هیئت رئیسه و پس از بررسی نظر کمیته فنی مطرح شود. ابتدا باید کمیته فنی فدراسیون نظر خود را درباره گزینه نهایی اعلام کند و پس از تائید هیئت رئیسه، مذاکرات نهایی مان را با این سرمربی انجام بدهیم.

علی دایی، یحیی گل محمدی و سایر گزینه های ایرانی می توانند به تیم ملی کمک کنند

"برانکو ایوانکوویچ اعلام کرده تا زمان مشخص نشدن تکلیف مطالباتش از پرسپولیس به پیشنهاد فدراسیون فوتبال پاسخ نمی دهد" اصفهانیان درباره این موضوع گفت: ما هم گزینه داخلی داریم و هم خارجی. برانکو هم جزء گزینه های اصلی فدراسیون است‌. من درباره گزینه ها ایرانی مطرح شده صحبت نمی کنم اما علی دایی، یحیی گل محمدی و خیلی از مربیان دیگر می توانند جزء نفراتی باشند که می توانند به تیم ملی کمک کنند.

او افزود: گزینه های زیادی مطرح هستند اما ابتدا باید کمیته فنی فدراسیون فوتبال گزینه های اصلی اش را که با بررسی های فنی لازم انجام شده است به هیئت رئیسه معرفی کند و در جلسه هیئت رئیسه درباره آنها تصمیم بگیریم.

اطلاعی از شرط برانکو ندارم، اما ما هم شرایطی داریم

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ادامه داد: من نمی دانم برانکو چه شرطی دارد، اما باید به شکلی عمل کنیم که به صلاح فوتبال ایران و تیم ملی باشد. طبیعی است فدراسیون هم از لحاظ مالی و فنی شرایطی دارد.

اصفهانیان: درباره زمان انتخابات، هیئت رئیسه باید تصمیم جمعی بگیرد/ با دایی و هیچ گزینه ایرانی دیگری مذاکره نکرده ایم

شاید فدراسیون پول زیادی داشته باشد و بتواند پول مربی خارجی را بدهد

اصفهانیان درباره اینکه با توجه به مشکل پرداخت ارز به مربیان خارجی به نظر می رسد شانس انتخاب مربی ایرانی برای سرمربی تیم ملی بیشتر است، گفت: شاید در جلسه هیئت رئیسه بگویند فدراسیون پول زیاد دارد! و می خواهد مربی خارجی انتخاب کند. اگر تصمیم روی انتخاب مربی خارجی باشد، بحث نحوه پرداخت حفوق او جزء مواردی خواهد بود که در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون روی آن بحث و تبادل نظر می کنیم. شاید هر یک از اعضا راه حل های مختلفی برای پرداخت پول مربی خارجی داشته باشند.

تاکنون با هیچ یک از گزینه های ایرانی مذاکره نکرده ایم

او درباره اینکه آیا فدراسیون فوتبال با علی دایی مذاکره کرده است، گفت: تاکنون با هیچ مربی ایرانی مذاکره ای نداشته ایم و ابتدا باید در کمیته فنی و هیئت رئیسه روی گزینه نهایی مان جمع بندی کنیم. امیدوارم سرمربی تیم ملی به زودی مشخص شود تا این تیم از بلاتکلیفی دربیاید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار