ایجاد بیش از ۳۰۰ فرصت شغلی در شهرستان‌ها خراسان جنوبی

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: در ۹ ماهه امسال 345 فرصت شغلی در دو شهرستان نهبندان و طبس ایجاد شده است.

اشرفی سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: در ۹ ماهه امسال  ۷ تعاونی در گرایش‌های توسعه و عمران، صنایع دستی، گردشگری، کشاورزی، دامپروری و صنعتی  در این شهرستان تشکیل شده است.

او با اشاره به اینکه با سرمایه ثبتی۷۳میلیون و ۸۸۴ هزار تومان عضویت ۶۹۷ نفر، ایجاد ۱۷۸ فرصت شغلی در ۹ ماهه سال ۹۸ صورت گرفته است. افزود: تعداد ۱۱۸ مورد نظارت عمومی و مالی از تعاونی‌های شهرستان نهبندان صورت گرفت.

اشرفی ادامه داد: ۹۷۰ نفر ساعت آموزش حقوقی، مدیرتی و تخصصی در ۹ ماهه سال ۹۸ برای تعاونگران شهرستان برگزار شده است.

 سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان  افزود: برگزاری ۷ جلسه ترویجی تعاون و کار گروهی، برگزاری ۵ جلسه ستاد توسعه تعاون، اجرای ۱۳ برنامه ترویجی در هفته تعاون و برگزاری سمینار کار آفرینی و تعاون ویژه دانشجویان از مهمترین اقدامات انجام شده در حوزه تعاون در ۹ ماهه امسال می‌باشد.

او تعاون مدیرکل و رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان طبس نیز از تشکیل ۶ تعاونی در ۹ ماهه سال ۹۸ در این شهرستان خبرداد.

اشرفی در تشریح عملکرد بخش تعاون در شهرستان طبس گفت: از ابتدای سال تعداد ۶ تعاونی با عضویت هزار و۵۶ نفر و ایجاد ۱۶۷ فرصت شغلی در شهرستان طبس تشکیل شده است.

 سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان  ادامه داد: در مدت مذکور ۷۳ مورد نظارت بر عملکرد تعاونی‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی و ۳۸ مورد بررسی صورت‌های مالی تعاونی‌ها در شهرستان صورت گرفته است.

او  با اشاره به اینکه هزار و ۲۲۴ نفر ساعت آموزش‌های حقوقی، مدیریتی و تخصصی در راستای توانمندسازی و تقویت بنیه علمی تعاونگران در شهرستان انجام شده افزود: همچنین ۷۷۵ نفرساعت آموزش مجازی برای تعاونی‌های شهرستان برگزار شده است.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.