تعهد، تخصص و شایسته سالاری ملاک گزینش صنعت نفت

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران گفت: در گزینش ملاک انتخاب افراد تعهد، تدین، تخصص و شایسته سالاری است که بتوانند در سمت ها و پست های سازمانی منشاء اثر باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید عبداله موسوی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران در نشست مشترک با رئیس و اعضای هسته گزینش صنعت نفت در جنوب، گفت: گزینش در هر کاری که در آن بحث انتخاب مطرح است، صورت می گیرد و هدف انتخاب بر مبنای معیارها و شاخص های مورد نظر سازمان ها و دستگاه ها است.

او افزود: در گزینش ملاک انتخاب افراد تعهد، تدین، تخصص و شایسته سالاری است که بتوانند در سمت ها و پست های سازمانی منشاء اثر باشند که این مهم در انتخاب مدیران و مسئولان با توجه به مسئولیت و نقش هدایتی و راهبری حائز اهمیت و بسیار اثر گذار خواهد بود.

موسوی تصریح کرد: در مورد مدیران علاوه بر معیارهای تعریف شده، حسن خلق ، کاردانی وداشتن تجربه نیز مهم است زیرا افزون بر سلامت دستگاه، رضایتمندی مردم نیز به نحو مطلوب و شایسته باید مد نظر واقع شود.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به جایگاه صنعت نفت و نقش کلیدی گزینش در این صنعت، اظهار داشت: در این بخش افزون بر تعهد و تخصص، توانمندی های افراد نیز باید سنجیده شود زیرا کار در این صنعت راهبردی ویژگی های خاص خود را دارد.

سید محمد طاهر نژاد رئیس هسته گزینش صنعت نفت در جنوب این هسته با تشریح روند کار و فعالیت های آن در جنوب، گفت: اصل ما بر مبنای تکریم افراد و جذب بر مبنای ضوابط و دستور العمل های جاری است.

او با بیان اینکه در گزینش تعهد و تخصص افراد و احراز صلاحیت ها بر اساس معیارهای تدوین شده در صنعت نفت مدنظر است و شامل کارکنان رسمی و قراردادی می شود، بیان کرد: با تعامل صورت گرفته با شرکت ملی حفاری ایران تاکنون بیش از ۳ هزار نفر ار نیروهای قرارداد موقت شرکت در جنوب مراحل گزینش را انجام دادند.

طاهرنژاد اذعان داشت: با توجه به گستردگی فعالیت های شرکت ملی حفاری ایران در چند استان، گزینش کارکنان این سازمان بر اساس دامنه عملیاتی این شرکت برنامه ریزی و صورت می پذیرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.