لرزش کاخ سفید با غُرش موشکهای ایران

فرمانده توپخانه و موشکی ستاد کل نیروهای مسلح گفت:به برکت خون پاک شهید سلیمانی، قبل از خاکسپاری پیکرش، غُرش موشک های ایران، در کاخ سفید آمریکا لرزه انداخت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار محمود چهارباغی فرمانده توپخانه و موشکی ستاد کل نیرو‌های مسلح در آئین گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدا مقاومت در مصلی بقیه الله الاعظم (عج) کاشان گفت: به برکت خون پاک شهید سلیمانی، قبل از خاکسپاری پیکرش، غُرش موشک‌های ایران، در کاخ سفید آمریکا لرزه انداخت.

سردار محمود چهارباغی افزود: پیروزی‌های ما از عظمت جمهوری اسلامی و برکت خون شهدا و فرماندهان قهرمانی همچون سلیمانی، همت، خرازی، مصطفی حسن زاده و یادگاران هشت سال دفاع مقدس است.


او به رشادت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه اشاره کرد و گفت: سردار دل‌ها باعث شد تا آمریکا بیش از پیش در جهان تحقیر شود.

فرمانده توپخانه و موشکی ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه شهید سلیمانی در حلب با بهترین شیوه‌های جنگی با تهیه آتش توپخانه علیه داعش جنگید و این شهر را از وجود تکفیری‌ها آزاد کرد گفت: اینکه مردم این شهر در غم ازدست دادن سردار سلیمانی این گونه سوگواری می‌کنند به علت رشادت‌های این بزرگ مرد است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار