معاون عملیات آتش نشانی بندرعباس:

آبگرفتگی و تخریب جزئی بعضی خانه های مسکونی

معاون عملیات سازمان آتش نشانی بندرعباس و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: براثر بارندگی و سرریز شدن خورها تعداد اندکی از منازل مسکونی دچار آبگرفتگی و تخریب وریزش سقف و دیوار شدند.

آبگرفتگی و تخریب جزئی بعضی خانه های مسکونی /معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان گفت: براثر بارندگی و سرریز شدن خورها تعداد اندکی از منازل مسکونی دچار آبگرفتگی و تخریب ،ریزش سقف و دیوار شدند.

امینی زاده افزود: با توجه به اولویت حفظ جان شهروندان و امداد رسانی فوری به موارد اورژانسی خوشبختانه در بارندگی روز گذشته فوت یا مصدومیت درشهر بندرعباس نداشتیم.

او با اشاره به آبگرفتگی جند اداره و  یکی از شرکت های توزیع گاز در شهر بندرعباس گفت: امدادگران آتش نشانی در حال تخلیه آب از محوطه این  اداره ها و شرکت گاز  هستند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس افزود: در چند مورد رهاسازی خودرو  و  سرنشینان  گرفتار در سیل  صورت گرفت.

امینی زاده گفت: از زمان شروع  بارندگی  ۱۰ ایستگاه و ۲۵۰ نفر از پرسنل آتش نشانی آماده  خدمت رسانی به موارد شهروندان  هستند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.