اجرای عملیات راهداری زمستانی در ۲۸۶ کیلومتر از راه‌های استحفاظی استان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از انجام عملیات راهداری زمستانی در ۲۸۶ کیلومتر از راه‌های مواصلاتی استان سمنان طی هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد رضا عرب احمدی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: همزمان با بارش نزولات جوی طی هفته گذشته در محور‌های مواصلاتی استان عملیات راهداری زمستانی شامل برف روبی، نمک پاشی در ۲۸۶ کیلومتر از محورهی مواصلاتی استان انجام شد.

او بابیان اینکه نگهداری زمستانی مجموعه‌ای از عملیات راهداری است که در طول زمستان با توجه به شرایط اقلیمی و آب‌وهوایی و به دلیل برودت هوا به وظایف راهداری اضافه می‌شود، گفت: این عملیات در محور‌های سمنان – فیروزکوه، دامغان – سمنان (گردنه آهوان)، شهمیرزاد – فولادمحله – پشتکوه و شهمیرزاد-چاشم-خطیرکوه و مهدیشهر-شهمیرزاد با بهره گیری از ۳۴ دستگاه ماشین آلات راهداری صورت گرفته است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به اینکه اکیپ‌های راهداری بطور هماهنگ در طی این مدت در تمامی محور‌های برف گیر حضور داشته تا وظایف خود را به نحو شایسته انجام دهند. ابراز داشت: ۳۶۶ تن شن و نمک در طی این عملیات راهداری مورد استفاده قرار گرفته است.

 عرب احمدی در پایان از مردم خواست قبل از سفر برای اطلاع از وضعیت جاده‌ها به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.