نساجی بازنده فصل و انتقالات نیم فصل

در حالیکه فقط ۵ روز به آغاز نیم فصل دوم لیگ مانده، هنوز فعالیت خاصی از جانب نساجی برای جذب بازیکن مشاهده نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور بیست و هفتم دی ماه آغاز می‌شود و تیم‌های حاضر در حال تقویت خود و جذب بازیکن برای شروعی قدرتمندانه در ۱۴ بازی باقیمانده لیگ هستند.

نساجی مازندران جزو تیم‌هایی است که بازیکنان تاثیرگذاری را از دست داده، اما هنوز موفق به جذب بازیکنان تراز اول نشده است تا شاهد افزایش نگرانی هواداران در روز‌های اخیر باشیم.

ابوالحسن جعفری، میلاد سرلک، رضا علیاری و همچنین امید سینگ با فسخ قرارداد خود از قرمزپوشان مازندران جدا شدند و گویا فقط مذاکرات با سعید کریمی مهاجم شاهین شهرداری بوشهر موفقیت آمیز بوده  که البته هنوز قراردادی امضا نشده است و بر اساس شنیده ها کریمی نتوانسته در تمرینات نظر مساعد رضا مهاجری را جلب کند و باید دنبال تیم جدید برای خود باشد.

رضا بحیرایی هافبک باشگاه سپاهان هم جزو بازیکنانی است که مذاکراتی با وی انجام شده و قرار است نیم فصل دوم را با تیم محبوب قائمشهر بگذراند.

همچنین از ابتدای تعطیلات نیم فصل، جدایی چند بازیکن دیگر از جمله محمد قاضی، محمد مهدی نظری و نوید عاشوری هم شنیده شده که فعلا در حد حرف باقی مانده و تکذیب شده است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار