بازگشایی همه معابر سطح شهر در مشهد

بارش برف باعث شده است، نیروهای خدمات شهری شهرداری در حالت آماده باش باشند و با برف روبی، همه معابر سطح شهر باز است و مشکلی برای تردد وجود ندارد.

بازگشایی همه  معابر سطح شهر در مشهدمهدی یعقوبی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: حدود پنج هزار و  ۶۰۰نیروی کارگری در حوزه خدمات شهری بصورت ۳ شیفت فعالیت دارند و ۱۵۰۰ نیروی کارگری فضای سبز از دیشب به برف تکانی درختان به ویژه درختان سوزنی برگ و معابر پارکی پرداخته اند.
 

معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: بیش از ۲۱۱ دستگاه ماشین آلات برف روب که عمدتا خودرو‌های سبک و سنگین است در سطح شهر از دیشب فعالیت داشتند .

یعقوبی افزود: با توجه به امکان یخ زدگی معابر حدود ۹۰ دستگاه ماشین آلات نمک پاش، خودرو‌های محلول پاش  برای پاشش نمک در معابر فعال بوده است .

او تصریح کرد: با بکارگیری این نیرو‌ها و تجهیزات شاهد ان بودیم که از ساعت ۶ صبح عمده فعالیت‌ها انجام شده بود تا خللی در تردد شهروندان ایجاد نشود و همه ه معابر اصلی سطح شهر بطور کامل باز است و اولویت بعدی ما معابر فرعی است.

معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: سازمان اتش نشانی نیز بطور کامل در حالت آماده باش قرار دارند تا چنانچه مشکلی در منازل شهروندان ایجاد شد نیرو‌ها و تجهیزات اعزام شوند.


انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار