صدور رای قطعی متهمان پرونده اختلاس یکی از شعب بانک ملی تنکابن

رئیس کل دادگستری مازندران از صدور رای قطعی متهمان پرونده اختلاس یکی ازشعب بانک ملی حوزه تنکابن در دادگاه تجدید نظر استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،   حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران از صدور رای قطعی متهمان پرونده اختلاس یکی از شعب بانک ملی حوزه تنکابن خبر داد و گفت: جرم این افراد، اختلاس، معاونت در اختلاس، پولشویی و جعل بوده است.

 
او افزود: با توجه به محتویات پرونده و گزارش‌های بازرسان بانک ملی و پرینت حساب‌های بانکی متهمان، مبنی بر واریز وجوه ناشی از اختلاس به حساب آنان، مبلغ ۳۴ میلیارد و ۴۴۳ میلیون و ۱۵۰ هزار و ۷۶۳ ریال به حساب متهمان پرونده واریز شد.

حجت الاسلام اکبری با بیان اینکه رای بدوی در یکی از شعبات تجدیدنظر مازندران تایید شد، گفت: جرم این افراد و رئیس شعبه مورد نظر، اختلاس، معاونت در اختلاس، پولشویی و جعل بوده که به انفصال از خدمات دولتی و جمعا تحمل ۱۳ سال و شش ماه حبس تعزیری و از جهت ارتکاب بزه پولشویی به رد مبلغ فوق به عنوان درآمد و عواید حاصل از جرم در حق بانک ملی و پرداخت یک چهارم از مبلغ مذکور به عنوان جزای نقدی و انفصال از خدمات دولتی محکوم شدند.

رئیس کل دادگستری مازندران با تاکید بر لزوم مبارزه با فساد در دستگاه‌های اجرایی مازندران افزود: بکارگیری سیستم‌های هوشمند از رو به رو شدن افراد با یکدیگر جلوگیری می‌کند و زمینه‌های بروز اختلاس و فساد را کاهش می‌دهد؛ لذا لازم است در مسیر مبارزه با فساد همه دستگاه‌ها نقش خود را به خوبی ایفا کنند و در این راه، دستگاه قضایی مازندران نیز در کنارسایر دستگاه‌ها با هرگونه فساد اداری، برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.
 
منبع: میزان

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.