مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خبر داد:

عرضه ۵۴ هزار عنوان کتاب در نمایشگاه سراسری کتاب همدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: در دوازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب ۵۴ هزار عنوان کتاب استان عرضه شده است.

عرضه ۵۴ هزار عنوان کتاب در نمایشگاه سراسری کتاب همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احمدرضا احسانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در آئین رونمایی از کتاب روایت‌های گردشگری ایران با بیان اینکه نمایشگاه کتاب در چند سال اخیر برگزار نشده بود، گفت: پس از پیگیری‌های صورت گرفته، مجوز برگزاری نمایشگاه دوازدهم صادر شد و هدف این بود که همدان از این ظرفیت فرهنگی بهره‌مند شود.

او افزود: تلاش شد که ردیف اعتباری برای برگزاری نمایشگاه‌های سال آینده نیز تأمین شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: ۵۹۴ ناشر از سراسر کشور برای حضور در نمایشگاه نام نویسی کرده بودند که در نهایت بیش از ۳۰۰ ناشر به طور مستقیم و یا به صورت مشترک در ۱۸۸ غرفه در نمایشگاه حضور یافتند.

احسانی با بیان اینکه ۵۴ هزار عنوان کتاب در نمایشگاه عرضه شده است، افزود: ۱۲ ناشر و ۵ کتاب فروشی از استان همدان هم در نمایشگاه حضور دارند.

او با اشاره به اینکه نمایشگاه در چهار بخش عمومی، آموزشی و کمک آموزشی، کودک و نوجوان و برنامه جنبی برگزار شده، گفت: ۱۲ برنامه جنبی در این ایام پیش بینی شده بود که همه روزه در دو نوبت برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه تبلیغات نمایشگاه به دلیل شهادت شهید سپهبد سلیمانی دیرتر آغاز شد، گفت: خوشبختانه با پیش بینی تخفیف ۳۰ درصدی، فروش در نمایشگاه دوازدهم قابل توجه بود.

احسانی عنوان کرد: تمام تلاش ما این بود که نمایشگاه به بهترین شکل ممکن برگزار شود و با وجود عدم همکاری دستگاه‌ها، رضایت عمومی از نمایشگاه جلب شده است.

دوازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب استان همدان از ۱۸ تا ۲۳ دی از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۵ تا ۲۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.