استقرار ۱۲ اکیپ راهداری در محور‌های مواصلاتی خلخال/جاده خلخال- پونل مسدود است

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال از استقرار ۱۲ اکیپ راهداری در محور‌های مواصلاتی شهرستان خلخال خبر داد.

معروف خسروی، سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: ۴۰ نفر نیروی انسانی در قالب ۱۲ اکیپ راهداری با ۳۰ دستگاه ماشین آلات سبک وسنگین برای انجام عملیات برفروبی و بازگشایی محور‌ها و انجام عملیات زمستانی در محور‌های مواصلاتی این شهرستان مستقر هستند.

او افزود: به دلیل بارش برف همراه با کولاک، وجود مه غلیظ و یخبندان سطح جاده در گردنه الماس واقع در محور خلخال - اسالم عبور از این گردنه مستلزم استفاده از زنجیرچرخ برای همه خودرو‌های عبوری است.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال بیان کرد: برغم بارش برف همراه با کولاک مقطعی در جاده‌های ارتباطی این شهرستان که از شب گذشته آغاز شده، غیر از جاده مسدود شده از برف خلخال - پونل در استان گیلان تمام راه‌های ارتباطی اصلی، فرعی، بین شهری و روستایی این شهرستان باز بوده و تردد در آن‌ها جریان دارد.

خسروی تصریح کرد: به دلیل بارش برف همراه با کولاک، وجود مه غلیظ و یخبندان سطح جاده در گردنه الماس واقع در محور خلخال - اسالم عبور از این گردنه مستلزم استفاده از زنجیرچرخ برای همه خودرو‌های عبوری است.

او گفت: راهداران خلخال هم‌اکنون این جاده را برف‌روبی و نمک‌پاشی کرده‌اند، اما سردی هوا موجب یخبندان و لغزندگی جاده شده و همراه داشتن زنجیرچرخ را برای عبور از این گردنه ضروری کرده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.