سفارت افغانستان در تهران: با بستگان 9 تن از قربانیان سانحه هواپیما در تهران دیدار کرده ایم

سفارت افغانستان در تهران اعلام کرد که با بستگان 9 تن از قربانیان سانحه هواپیما در تهران دیدار کرده اما تاکنون موفق به یافتن بازماندگان یکی از قربانیان نشده است.

سفارت افغانستان  افغانستان در تهران: با بستگان 9 تن از قربانیان سانحه هواپیما در تهران دیدار کرده ایمبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، سفارت افغانستان در تهران اعلام کرد که با بستگان 9 تن از قربانیان سانحه هواپیما در تهران دیدار کرده اما تاکنون موفق به یافتن بازماندگان یکی از قربانیان نشده است.

سفارت افغانستان در تهران افزوده است: برای پیگیری این حادثه، از همان ساعات اولیه  کمیته‌ای تحت ریاست فاطمه تالقانی، دبیر اول سفارت افغانستان در تهران ایجاد شده تا در تماس با اقارب این جان باختگان و ادارات ذیربط ایرانی در زمینه شناسایی و تسلیم دهی اجساد قربانیان اقدام عملی و عاجل انجام شود.

بر اساس این گزارش، این کمیته موفق به دیدار با بستگان مهدی محمدی، مهدی رضائی، حسین رضایی، رحیمه کاتبی، زین العابدین سعادت، شهرام تاجیک، سکینه احمدی، محسن احمدی و مطهره احمدی شده است اما تاکنون از اقارب مهدی تاجیک اطلاعی در دسترس نیست.

سفارت افغانستان اضافه کرده است: کسانی که از خانواده مهدی تاجیک اطلاعی دارند می توانند با شماره تلفن: 00982186128768ـ  00989031700653 تماس بگیرند.

قابل ذکر است که چهارشنبه هفته گذشته یک فروند بوئینگ ۷۳۷ متعلق به شرکت هواپیمایی اوکراینی دقایقی پس از بلند شدن از فرودگاه امام خمینی، بین پرند و شهریار (خلج‌آباد) در استان تهران، سقوط کرد و همه ۱۷۶ سرنشین آن جان باختند، اغلب مسافران این پرواز ایرانی بودند. در این پرواز ۱۰ شهروند افغانستانی نیز جان خود را از دست داده‌اند. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.