تصاویر زنده +Galaxy S20 در فضای مجازی لو رفت

اولین تصاویر واقعی از سامسونگ Galaxy S20 Plus 5G در فضای مجازی لو رفته است که مشخصات ظاهری آن را فاش می‌سازد.

تصاویر زنده +Galaxy S20 در فضای مجازی لو رفتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در زمان کمتر از یک ماه مانده به مراسم رونمایی از محصولات جدید سامسونگ، چند تصویر واقعی در فضای مجازی در حال پخش شدن است که مشخصات ظاهری یکی از پرچمداران این شرکت را برملا کرده است. تصاویر زنده تازه منتشر شده در فضای مجازی، ظاهر Galaxy S20 Plus 5G را نشان می‌دهند.

صفحه نمایش با پانچ و لبه‌های خمیده Galaxy S20 Plus

تصاویر زنده‌ای که به تازگی از +Galaxy S20 منتشر شده، تقریبا تمام اطلاعات و گزارش‌های لو رفته مربوط به نمایشگر Infinity-O این گوشی را تأیید می‌کند. این پرچمدار سامسونگ مجهز به صفحه نمایشی با حاشیه بسیار باریک، لبه‌های خمیده از هر دو طرف و یک حفره بالای صفحه نمایش است. انتظار می‌رود این پرچمدار نمایشگری به اندازه ۶.۷ اینچ داشته باشد که این نمایشگر بزرگتر از صفحه نمایشGalaxy S20 و کوچکتر از نمایشگر Galaxy S20 Ultra خواهد بود. دو گوشی یاد شده به ترتیب صفحه نمایش‌های ۶.۲ و ۶.۹ اینچی دارند. بر خلاف این اختلافات، هر سه گوشی پرچمدار سامسونگ نمایشگر‌هایی با نرخ فریم ۱۲۰ هرتزی با رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل خواهند داشت.

بر اساس تصاویر منتشر شده می‌توان دریافت که فریم این گوشی از جنس آلومینیوم است که در پایین آن اسپیکر گوشی جایگذاری شده است. در کنار این فریم، دکمه‌های تغییر حجم صدا در کنار دکمه پاور دستگاه قرار گرفته است. علاوه بر این، Galaxy S20 Plus 5G دارای یک پورت USB-C خواهد بود که از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌‎کند. این شارژ سریع با باطری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی سازگاری خواهد داشت چرا که یک باطری با چنین ظرفیتی برای شارژ شدن عادی زمان زیادی نیاز خواهد داشت.

تصاویر زنده +Galaxy S20 در فضای مجازی لو رفت

متأسفانه، جک هدفون ۳.۵ میلیمتری صدا در این گوشی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. در این صورت، Galaxy S20 اولین گوشی با برند S سامسونگ خواهد بود که جک ۳.۵ میلیمتری صدا نخواهد داشت.

یک دوربین اضافه نسبت به سال قبل

پشت گوشی Galaxy S20 Plus 5G نسبت به نسل گذشته پرچمداران سامسونگ تغییراتی را داشته است. این شرکت کره‌ای دیگر از چیدمان افقی برای دوربین پنل پشتی گوشی خود استفاده نکرده است و این دفعه آن‌ها را به صورت عمودی، در سمت چپ این پنل قرار داده است. سامسونگ برای این گوشی یک دوربین بیشتر نسبت به پارسال در نظر گرفته است. بدین ترتیب، Galaxy S20 Plus دارای یک دوربین چهارگانه است که این لنز بیشتر هم ۱۲ مگاپیکسل قدرت خواهد داشت.

تصاویر زنده +Galaxy S20 در فضای مجازی لو رفت

گفتنی است، گوشی‌های سری Galaxy S20 تاریخ ۱۱ فوریه همراه با گوشی تاشوی این شرکت، Galaxy Z Flip و ایرباد‌های جدید سامسونگ رونمایی خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار