شهدای بابلسر نیم فصل دوم را با تساوی آغاز کرد

شهدای بابلسر نیم فصل دوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور را با تساوی خانگی شروع کرد.

شهدای بابلسر نیم فصل دوم را با تساوی آغاز کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، شهدای بابلسر در هفته چهاردهم لیگ دو فوتبال کشور به نتیجه مساوی ۲-۲ مقابل مهمانش نفت و گاز گچساران رضایت داد.

شاگردان سیدصابر میرقربانی که نیم فصل اول را با ۱۶ امتیاز و رتبه نهم گروه دوم به پایان رسانده بودند در تعطیلات نیم فصل دست به خانه تکانی زدند و با ۵ بازیکن خود قطع همکاری کردند و در عوض ۷ بازیکن جدید جذب کردند.

شهدای بابلسر که با سیستم ۲-۴-۴ لوزی وارد زمین شده بود از دو بازیکن جدید در ترکیب ۱۱ نفره استفاده کرد.

امین هاشمی کاپیتان نیم فصل اول اسقلال ملاثانی صدرنشین گروه اول مسابقات در پست دفاع میانی و سینا دست نشان هافبک میانی رایکا بابل، بازیکنان جدیدی بودند که در ترکیب ثابت بابلسری‌ها به میدان رفتند.

شتاب و عجله شهدای بابلسر برای فتح دروازه حرف در ابتدای بازی کار دست این تیم داد و محمد بختیاری مهاجم فرصت طلب گچساران در دقیقه ۶ پاس کوتاه و زمینی ارسالی از جناح چپ بابلسر را با ضربه بغل پا دقیق به گل اول بازی بدل کرد.

۱۲ دقیقه بعد، فشار حملات شهدا جواب داد و مصطفی نوربخش از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد.

دو تیم در زمین گل آلود ورزشگاه سردار شهید علیزاده بازی قابل قبولی را به خصوص در نیمه اول به نمایش گذاشتند.

در دقیقه ۳۶ سجاد عبدویی بر روی سینا اشتباه سینا دست نشان برای دومین دروازه شهدای بابلسر را باز کرد.

شهدای بابلسر برای جبران این گل فقط ۲ دقیقه زمان لازم داشت؛ چرا که هانی اسماعیلی مهاجم این تیم در دقیقه ۳۸ بر روی پاس محمد رضی پور مدافع راست بابلسر گلزنی کرد.

این آخرین گل بازی بود و دو تیم با وجود تلاش زیاد در نیمه دوم موفق به گلزنی نشدند.

خبر بد برای تیم شهدا مصدومیت شدید زانوی محمد رضی پور مدافع راست و یکی از بهترین بازیکنان نیم فصل این تیم در دقیقه ۴۴ بازی بود.

شهدای بابلسر اگر چه در این بازی از نظر قوای بدنی نسبت به نیم فصل نخست آماده‌تر نشان داد، ولی هنوز مشکل اصلیش در خط دفاعی همچنان باقی مانده است.

بابلسری‌ها با وجود نداشتن تنوع تاکتیک در حمله، خطرناک و موفق هستند، ولی ناهماهنگی و سردرگمی در خط دفاعی شهدا کاملا مشهود است.

میرقربانی با توجه به فاصله کم با تیم‌های بالای جدول هنوز فرصت دارد تا با برطرف کردن ضعف‌های تیمش به رتبه قابل قبول در انتهای فصل دست یابد.

شهدای بابلسر با تساوی ۲-۲ مقابل نفت و گاز گچساران ۱۷ امتیازی شدند و با یک بازی بیشتر نسبت به تیم ۱۶ امتیازی شهدای رزکان در جایگاه نهم جدول را حفظ کردند.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.