تقدیر از چهره ماندگار دانشگاه شریف به عنوان اقتصاددان برگزیده کشور

در چهارمین دوره اعطای نشان امین الضرب از دکتر علینقی مشایخی استاد دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف بعنوان اقتصاددان برگزیده کشور تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، چهارمین دوره اهدای نشان و تندیس امین الضرب روز دوشنبه ۲۳ دی ماه سال جاری در تالار وحدت همزمان با سالگرد صد و سی و شش سالگی اتاق بازرگانی تهران برگزار شد.
در این مراسم که به همت اتاق بازرگانی ایران برای تقدیر و معرفی کارآفرینان نمونه کشور آغاز شد بیش از ۵۰۰ فعال اقتصادی و کارآفرین گردهم آمدند به دو نفر از کارآفرینان برتر تندیس کارآفرینی امین‌الضرب اهدا شد و از ۸ نفر دیگر با اهدای نشان کارآفرینی امین‌الضرب در زمینه‌های مختلف از جمله پژوهشگری تاریخ، اقتصاد و تولید و کارآفرینی و همچنین فعالان استارتاپی تقدیر به عمل آمد و منتخبان نشان خود را از بزرگان عرصه اقتصادی دریافت کردند.


بیشتر بخوانید: عملکرد پژوهشی دانشگاه روند رو به رشدی دارد


در چهارمین دوره اعطای نشان امین الضرب از علینقی مشایخی به‌عنوان اقتصاددان برگزیده تقدیر شد. در این برنامه، مشایخی به‌عنوان کسی که با ایفای نقش موثر در طراحی، اجرا و ایجاد دوره‌ها و موسسات آموزشی و پژوهشی در آموزش مدیریت و اقتصاد تحول ایجاد کرده است و دانش آموخته‌های برجسته و تاثیر گذاری از برنامه‌هایی که در راه اندازی آن موثر بوده است و به جامعه تحویل داده است شناخته و برای اعطای جایزه امین الضرب انتخاب شد.

او در این خصوص گفت: هر چه انجام داده است با عشق به مردم، ارتقأ خردورزی و کاربرد دانش در سطوح مختلف مدیریت کشور و پیشرفت جامعه و بهبود وضع مردم است. اگر چه فاصله زیادی با آنچه ارزویش را دارد وجود دارد، ولی معتقد است، تلاش‌های او و همکارانش تا به اینجا نیز اثرات مثبتی داشته است.

علینقی مشایخی موسس و استاد تمام دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف و دانش‌آموخته دوره‌ی دکترای مدیریت دانشگاه MIT است. مشایخی در زمینه تفکر سیستمی و دینامیک‌های سیستم به تحقیق و تدریس می‌پردازد. او عضو و رئیس سابق انجمن بین‌المللی دینامیک‌های سیستم است که مرکز آن در آمریکاست و از چهر‌های ماندگار کشور است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۲۴ دی ۱۳۹۸
مسئولین محترم کشور
لطفا از نظرات اقتصاد دانان برگزیده کشور در حل مشکلات بیشمارتان استفاده کنید . مردم دیگر تاب تحمل بی خردی وبی دانشی و تبعات ورنج حاصل از آن راندارند.
آخرین اخبار