امروز؛ توزیع کارت ورود به جلسه آزمون شناسایی مدیران آینده تامین اجتماعی

توکلی از زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون شناسایی مدیران آینده سازمان تامین اجتماعی سال ۱۳۹۸ در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور خبر داد.

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، از توزیع کارت ورود به جلسه آزمون فراخوان طرح شناسایی مدیران آینده سازمان تامین اجتماعی از امروز، سه شنبه ۲۴ دی خبر داد و گفت: کارت شرکت در آزمون برای همه داوطلبان از امروز، سه‌شنبه ۲۴ دی برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار خواهد گرفت. همه داوطلبان متقاضی شرکت در این آزمون برای شرکت در جلسه امتحان باید امروز ۲۴ دی به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه کرده و با ثبت اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت نامی از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در ادامه افزود: توزیع کارت شرکت در آزمون تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۲۶ دی ادامه دارد.

توکلی در ادامه بیان کرد: این آزمون در صبح روز جمعه ۲۷ دی در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید: اعلام زمان برگزاری آزمون فراخوان طرح شناسایی مدیران آینده تأمین اجتماعی


مشاور عالی سازمان سنجش در ادامه بیان کرد: در جلسه آزمون به هر یک از داوطلبان عناوین شغلی مختلف، یک بسته آزمونی داده می‌شود. دفترچه سوالات همه داوطلبان شخصی سازی شده است؛ شماره داوطلبی و نام خانوادگی بر روی جلد سوالات درج خواهد شد. تعداد سوالات آزمون هر یک از بخش‌ها و مدت پاسخگویی به آن‌ها به این شرح است: بخش بیمه‌ای – کد ۷۰۱ و بخش درمان – کد ۷۰۲ تعداد ۲۰۰ سوال است و داوطلب باید در مدت ۲۰۰ دقیقه به آن‌ها پاسخ دهد، مشترک بخش درمان و بیمه‌ای – ۷۰۳ تعداد ۲۷۵ سوال است که داوطلب باید در مدت ۲۵۰ دقیقه به آن‌ها پاسخ دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار