انتقاد باید سازنده باشد!

مدیر روابط عمومی هیات والیبال استان اصفهان به اظهارات اطرافیان و ورزشکاران مبنی بر عملکرد این هیات واکنش داد.

نهال نوروزی، مدیر روابط عمومی هیات والیبال استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: کار هیات والیبال معطوف به نظارت در مسابقات و عملکرد باشگاه ها است و ما نسبت به باشگاه ها کاملا بی طرف عمل می کنیم.

او عمده تلاش های هیات والیبال اصفهان را به آموزش و استعدادیابی رده های پایه و بعد از آن قهرمان سازی و تشکیل تیم های قوی تر در لیگ برتر و زمینه سازی برای ورود به تیم ملی عنوان کرد و گفت: در لیگ برتر در بخش آقایان تیم فولاد مبارکه سپاهان و در دسته یک تیم صنعت فرش حداد و تیم فرش گل نقش آران و بیدگل و همچنین در بخش بانوان لیگ برتر، تیم ذوب آهن و باریج اسانس و در دسته یک تیم ذوب و فلزات نمایندگان والیبال اصفهان در رقابت های کشوری هستند و این نشان دهنده حمایت بی چون و چرای هیات والیبال استان اصفهان از تیم ها و استعداد های این رشته در استان است.

نوروزی در ادامه افزود: آقای باجول به عنوان ریاست هیات والیبال استان اصفهان تلاش های زیادی مبنی بر شکل گیری تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان داشته و در همین دوره 4 تا 5 نفر از بازیکنان این تیم به تیم ملی والیبال کشور دعوت شده اند.

او در واکنش به انتقاداتی که پیش از این به عملکرد هیات والیبال وارد شده بود تصریح کرد: ما همیشه آماده شنیدن انتقادات هستیم ولی انتقاد باید سازنده و شامل راهکار باشد ولی بسیاری از  مربیان و داوران ورزش استان طی این چند سال گلایه هایی مبنی بر عملکرد ضعیف هیات داشته اند اما اعتقاد ما بر این است که هیات والیبال استان اصفهان بعد ازگذشت 6 سال از ریاست آقای باجول ، ماحصل تلاش ها و سکوت هیات در برابر قضاوت های اطرافیان ، اهدافی ست که به عمل رسیده و نتیجه آن در استعداد های پرورش یافته در این رشته و نتیجه گیری های مثبت و درخشان از سوی نمایندگان اصفهانی در لیگ برتر و حضور بازیکنان بومی اصفهان در تیم ملی در هر دو بخش بانوان و آقایان نمایان است.

مدیر روابط عمومی هیات والیبال استان اصفهان به حضور رسانه ها در رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان و اعتراضاتی که پیش از این وجود داشت اشاره کرد و گفت: با وجود پیگیری هایی که هیات والیبال استان اصفهان در خصوص پوشش رسانه ای رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان با باشگاه ذوب آهن داشت، متاسفانه هیچ تمایلی از سوی این باشگاه به این موضوع دیده نشد و تلاش های ما بی ثمر واقع شد. در صورتی که این وظیفه مسئولان روابط عمومی باشگاه هاست تا در این موارد با رسانه های مختلف به تعامل بپردازند.

نوروزی در پاسخ به گلایه بازیکنان تیم والیبال ذوب آهن اظهار کرد: بهتر است بازیکنان قبل از هر گلایه در خصوص نبود خبرنگار و عکاس در رقابت های این تیم، به مسائل درون باشگاه خود رجوع کنند. چرا که رسانه های ورزشی اصفهان همواره در تلاش برای حمایت از ورزش بانوان بوده و هیات والیبال استان اصفهان از بابت همکاری آن ها تشکر می کند. همچنین این هیات همواره پذیرای انتقادات و همه ی انتظارات همه بازیکنان والیبال استان و مخصوصا ملی پوشان می باشد.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.