مهاجری: فسخ غیر قانونی بازیکنانمان را پیگیری می‌کنیم/ هواداران نساجی مرا نمک گیر کردند

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: فسخ یک طرفه غیر قانونی برخی از بازیکنانمان را پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در مورد اردوی بندرعباس تیمش عنوان کرد:  در ابتدا از رضا حدادیان مالک جدید باشگاه نساجی بابت فراهم کردن این شرایط بسیار سپاسگزارم. از لحاظ رفاهی، اسکان و آمادگی شرایط خوبی را می‌گذرانیم و بازیکنان جدید هم از امروز به تمرینات جدید با توجه به نیازی که به آن‌ها داریم اضافه خواهند شد.

وی افزود: از بازیکنانم با توجه به اینکه پیشنهاداتی از تیم‌های مختلفی دریافت کردند اما در نساجی ماندند تشکر می کنم. با این حال برخی از بازیکنانم با فسخ غیر قانونی از باشگاه رفتنی شدند که باشگاه پیگیر این مسئله است. تمرینات تیم ما در ۲ نوبت صبح و عصر پیگیری می‌شود و در این تمرینات روی مسائل تاکتیکی بیشتر تمرکز داریم تا روی انسجام تیمی هم بیشتر کار کنیم. در نیم فصل اول اشتباهات فردی و تاکتیکی داشتیم که لطمه‌های زیادی خوردیم که در حد و اندازه تیم نساجی نبود.  

او در ادامه عنوان کرد: شاید بتوانیم از گل‌های زده مان دفاع کنیم، اما گل‌های خورده مان جای هیچ دفاعی ندارد و طی برگزاری ۲ جلسه فنی بازیکنانم به اشتباهات خود واقف شدند. سیستم دفاعی باید ترمیم شود و از طرفی تمرکز بازیکنان باید بالاتر رود تا مانند سابق دروازه خود را باز شده نبینیم. ان شا الله روز پنجم بهمن که مقابل پیکان بازی داریم تیم منسجمی را شاهد باشیم.

مهاجری در مورد تغییرات در تیمش بیان کرد: با توجه به اینکه شرایط سختی داشتیم، اما روح الله باقری را از شهر خودرو،  بحیرایی و رحیمی را از سپاهان، کریمی را از شاهین بوشهر و کیانی را از سهمیه زیر ۲۳ سال در اختیار گرفتیم و به زودی ۲ نفر از بازیکنانم از تیم ملی امید به ما اضافه خواهند شد. البته همچنان لیست تیممان خالی است و قصد داریم یک دفاع وسط جذب کنیم، چون دراین پست به لحاظ کمیت بازیکن نیاز داریم.  

او در مورد حضور احتمالی اش در تیم شهرخودرو عنوان کرد: من مدیران از تیم‌های مختلفی که به من پیشنهاد دادند سپاسگزارم. حمایتی که مردم مازندران از ما کردند من را نمک گیر کرد. در نیم فصل اول واقعا از ما حمایت کردند و بابت تمام حمایت هایشان ممنونم. بودن تماشاگران تاثیرگذارترین رکن باشگاه هستند.


بیشتر بخوانید: حضور هافبک نساجی در پرسپولیس منتفی شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار