ترکیب تیم ملی دوومیدانی هفته آینده مشخص می‌شود

مسابقات انتخابی تیم ملی دوومیدانی کشورمان یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق تصمیم سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی قرار است انتخابی تیم ملی جهت اعزام دوومیدانی کاران به رقابت‌های داخل سالن آسیا یکشنبه هفته آینده از ساعت ۱۱ الی ۱۴ در ورزشگاه آفتاب انقلاب برگزار شود.

مسابقات بین المللی داخل سالن جام فجر با هدف شناخت نفرات تیم ملی دوومیدانی برای حضور در مسابقات داخل سالن آسیا هفته گذشته برگزار شد، اما فقط شاهین مهردلان و محمدرضا طیبی در پرتاب وزنه، سجاد هاشمی آهنگری در دوی ۴۰۰ متر، حمیدرضا کیا در پرش سه گام در بخش آقایان و فرزانه فصیحی در بخش بانوان رکورد ورودی مسابقات داخل سالن آسیا را به دست آوردند.

فرزانه فصیحی دونده لژیونر کشورمان در مسابقات صربستان توانست رکورد ورودی به رقابت‌های داخل سالن آسیا را به دست آورد و این موضوع نشان می‌دهد که سطح مسابقات بین المللی دوومیدانی در سالن سرپوشیده ورزشگاه آفتاب انقلاب آن قدر پایین بود که هیچ کدام از بانوان کشورمان در آن نتوانستند رکورد ورودی آسیا را به دست آورند.

طبق برنامه مسابقه‌ای در ماده‌های ۶۰ متر و ۶۰ متر با مانع در بخش آقایان و ۴۰۰ متر و پرش با نیزه در بخش بانوان و ۱۵۰۰ متر در بخش آقایان و بانوان روز یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود تا ورزشکاران با رقابت با یکدیگر حد نصاب ورودی به رقابت‌های داخل سالن آسیا در چین را به دست بیاورند.


بیشتر بخوانید: برگزاری مسابقات دوومیدانی فقط در حد نام بین المللی


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار