فرماندار اصلاندوز:

اصلاندوز به عنوان پایلوت ورزش‌های روستایی و عشایری در استان اردبیل تبدیل شود

فرماندار شهرستان اصلاندوز گفت: شهرستان اصلاندوز باید به عنوان پایلوت ورزش‌های روستایی و عشایری در استان اردبیل تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیدعباس مینایی، فرماندار شهرستان اصلاندوز گفت: با توجه به اینکه بیشترین درصد عشایر در شهرستان اصلاندوز وجود دارد این شهرستان باید بعنوان پایلوت ورزش‌های روستایی و عشایری در استان اردبیل تبدیل شود.

او ادامه داد : در راستای همگانی کردن ورزش دراین شهرستان ، باید هیات های ورزشی از جمله هیات ورزش های همگانی و روستایی فعال شوند تا بتوانیم اهالی را به سمت ورزش سوق داده و نشاط و شادی را در روستاهای شهرستان افزایش دهیم.

فرماندار شهرستان اصلاندوز افزود: شهرستان اصلاندوز دارای پتانسیل ها و ظرفیت های بسیاری بخصوص در حوزه ورزش است که توجه ویژه را می طلبد همچنین با توسعه ورزش در روستاها از مهاجرت جوانان در پی مشکلات و مسایل اقتصادی و کاری نیز می‌توان کاست.

مینایی بیان کرد: در سال ۹۹ اعتبار ویژه‌ای را برای توسعه، تعمیر و تجهیز ورزش خواهیم گذاشت و در حال حاضر هم دو مجموعه زمین چمن و استخر با بخش خصوصی صحبت شد که کار‌های این دو مجموعه از طرف بخش خصوصی در حال انجام است.

او گفت: در راستای توسعه ورزش و همگانی کردن ورزش در این شهرستان راه اندازی هیات‌های ورزشی به خصوص هیات‌های همگانی و روستایی و عشایری شهرستان اصلاندوز از پتانشیل بالایی در تمام زمینه‌ها برخوردار است به خصوص در حوزه ورزش که استعداد‌های ویژه‌ای وجود دارد.

فرماندار شهرستان اصلاندوز تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان یک اداره تخصصی می‌باشد و در راستای توسعه ورزش و سلامت جامعه باید گام‌های مهمی بردارد.

مینایی اظهار داشت: در راستای توسعه ورزش در این شهرستان ابلاغ ۱۷ هیات ورزشی شهرستان در اسرع وقت صادر خواهد شد.

او افزود: همایش پیاده روی در دهه فجر و همچنین جشنواره بازی‌های روستایی عشایری تا آخر سال در این شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.