پویش کاغذ زباله نیست در گتوند اجرا شد

کارشناس آموزش و مشارکت‌های مردمی اداره حفاظت محیط زیست گتوند از اجرای پویش کاغذ زباله نیست در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرخنده احمدی کارشناس آموزش و مشارکت‌های مردمی اداره حفاظت محیط زیست گتوند گفت: به مناسبت هفته هوای پاک با همکاری اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان، انجمن مردم نهاد کارون زلال شوشتر، انجمن مردم نهاد دوستداران طبیعت دشت بزرگ، انجمن حامیان طبیعت گتوند و انجمن بیشه جنت مکان، پویش کاغذ زباله نیست در این اداره برگزار شد.

او اظهار داشت: این برنامه با هدف ارتقای فرهنگ زیست محیطی با رویکرد توجه به بازیافت مواد برگزار شد که مورد استقبال مردم شریف شهر گتوند قرار گرفت.

احمدی تصریح کرد: در پویش کاغذ زباله نیست با همت انجمن‌های محیط زیست در ازای دریافت کاغذ باطله به شهروندان گلدان و گل‌های تزئینی اهدا گردید.

کارشناس آموزش و مشارکت‌های مردمی اداره حفاظت محیط زیست گتوند ابراز امیدواری کرد با استمرار برگزاری این برنامه‌ها مشارکت مردمی برای بازیافت مواد افزایش یابد.

با مشارکت در این پویش با تحویل انواع کاغذ‌های باطله اعم از کتاب، جزوه، روزنامه، کاغذ و مقوا‌های مستعمل، در ازای کار نیک و پسندیده خود گل و گیاهان زینتی تحویل بگیرید و محیط خانه خود را شاداب‌تر و سبزتر نمایید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.