حجت الاسلام صافی: آیت الله سیستانی در صحت و سلامت هستند

نماینده آیت الله سیستانی درباره شرایط جسمانی مرجع عالیقدر شیعیان عراق اعلام کرد با تلاش‌های گروه و کمیته پزشکی عراقی در بیمارستان تخصصی الکفیل، ایشان در کمال صحت و سلامت هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی العراقیه، سید احمد صافی، نماینده آیت الله سیستانی درباره شرایط جسمانی مرجع عالیقدر شیعیان عراق گفت: «با تلاش‌های گروه و کمیته پزشکی عراقی در بیمارستان تخصصی الکفیل، به ملت بزرگوار عراق و امت اسلامی اعلام می‌کنیم، آیت الله سیستانی مرجع عالیقدر در کمال صحت و سلامت هستند.»

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد صافی نماینده آیت الله سیستانی اعلام کرد: «ایشان کم کم در حال بهبودی کامل هستند. تیم پزشکی که هم اکنون در کنار آن‌ها ایستاده ام تاکید می‌کنند، عمل جراحی که دیروز انجام شد، موفقیت آمیز بود. به طوری که ایشان توانستند بنشینند و در کنار تخت بایستند.»

وی افزود: «همچنین نتایج آزمایش‌ها در بیمارستان نشان می‌دهد ایشان در صحت و سلامت کامل هستند. همچنین به برادران یادآور می‌شوم که ایشان هم اکنون بیمارستان را ترک کردند و بحمد الله در سلامتی کامل هستند.»


بیشتر بخوانید: ترخیص آیت الله سیستانی از بیمارستان با موافقت پزشکان

عمل جراحی آیت‌الله سیستانی با موفقیت انجام شد


سید احمد صافی همچنین گفت: «ما از دیروز تا امروز در خدمت ایشان بودیم. همه برادران می‌دانند تیم بیهوشی در عمل جراحی به بی‌حسی موضعی بسنده کرد از اینرو ایشان همواره هوشیار بودند و هیچگاه بیهوش نشدند قبل از عمل و در حال انجام عمل جراحی و پس از عمل جراحی آیت الله سیستانی سخن می‌گفت. ایشان به رغم اینکه کهنسال هستند هیچگاه برای خودش دعا نکردند.»

سید احمد صافی در حالی که اشک می‌ریخت گفت: «این مسئله‌ای است که ایشان به رغم بیماری هیچگاه نگفت خداوندا مرا شفا بده بلکه همواره برای عراق دعا می‌کرد، قبل و بعد و در حال عمل جراحی همواره برای عراق و مردم عراق دعا می‌کردند. فکر می‌کنم که این پیام روشنی برای عراق و مردم آن است که خدا را باید برای این نعمت شکر کنند.»

وی افزود: «من به ایشان عرض کردم وجود شما مظهر رحمت خداوند بر ما ملت عراق است از خداوند می‌خواهیم عراق را امن کند و ان شاء الله شما ثمره‌های این رهنمود‌ها را در این کشور خواهید دید.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۱:۱۸ ۲۸ دی ۱۳۹۸
خدا حفظش کند انشاالله.
آخرین اخبار