پخت روزانه ۱۰ هزار پرس غذا برای سیل‌زدگان توسط موکب خراسان‌جنوبی

رئیس ستاد بازسازی عتبات خراسان‌جنوبی گفت:موکب خراسان‌جنوبی روزانه ۱۰ هزار پرس غذا برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان پخت می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، جوینده رئیس ستاد بازسازی عتبات خراسان‌جنوبی با توجه به تأکیدات نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان یکی از موکب‌های خراسان‌جنوبی به کمک سیل‌زدگان استان همسایه شتافت.

او با بیان اینکه همسایگی ما با استان سیستان و بلوچستان وظیفه ما را برای کمک‌رسانی دوچندان می‌کند، بیان‌کرد: این موکب روزانه ۱۰ هزار پرس غذا پخت و بین سیل‌زدگان توزیع می‌کند و در صورت نیاز موکب‌های اربعینی بیشتری نیز اعزام خواهند شد.

جوینده ادامه داد: این موکب به همراه خود وسایل مورد نیاز برای پخت روزانه و همچنین برنج، گوشت و روغن به همراه برده است و تا زمان نیاز در آن منطقه حضور خواهد داشت.

رئیس ستاد بازسازی عتبات خراسان‌جنوبی اظهار کرد: همچنان که در ایام اربعین به زائران اربعین حسینی با تمام توان خدمت‌رسانی می‌کنیم در روزهای سختی و مشکلات هم وطنان و بلایای طبیعی چون سیل و زلزله نیز در خدمت هم‌نوعان در هر گوشه ایران زمین هستیم.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.