کاپیتان تیم ملی دوچرخه سواری:

انتشار نام من در فهرست ورزشکاران دوپینگی غیر قانونی است

سهرابی گفت: کار اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری در انتشار نام من در فهرست ورزشکاران دوپینگی غیر قانونی است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در تیرماه امسال اتحادیه جهانی دوچرخه سواری نام مهدی سهرابی کاپیتان تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان را به دلیل استفاده از مواد ممنوعه در بین افراد تعلیقی قرار داد. در آن زمان سهرابی این حکم را نپذیرفت و مستندات خود را برای اتحادیه جهانی ارسال کرد، اما امروز اتحادیه جهانی دوچرخه سواری مهدی سهرابی کاپیتان تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان را ۴ سال از هر گونه فعالیت حرفه‌ای محروم کرد.

مهدی سهرابی کاپیتان تیم ملی دوچرخه سواری در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: انتشار نام من به عنوان ورزشکار دوپینگی و محرومیت ۴ ساله از ورزش قهرمانی در سایت اتحادیه جهانی دوچرخه سواری غیر قانونی است. من اتهام استفاده از مواد ممنوعه و غیر قانونی را قبول نکرده‌ام. اتحادیه جهانی دوچرخه سواری نباید پیش از بسته شدن پرونده، نام من را اعلام می‌کرد. از امروز ۲۱ روز فرصت دارم به دادگاه عالی ورزش شکایت کنم. طبق قوانین در این مدت هم فدراسیون جهانی اجازه انتشار نام من را به عنوان ورزشکار دوپینگی ندارد.

او عنوان کرد: پیش از این نام من به دلیل استفاده از مواد ممنوعه در بین اسامی ورزشکاران تعلیقی بود، اما من گفته‌های اتحادیه جهانی را قبول نکردم. کلیه مستندات خود که طبق قانون است را برای اتحادیه جهانی ارسال کردم و از آن‌ها خواستم تا به من ثابت کنند که به چه دلیل خواهان محرومیت من از ورزش حرفه‌ای هستند.

سهرابی افزود: پشت ماجرای محرومیت ۴ ساله من به دلیل دوپینگ خصومت شخصی وجود دارد. عده‌ای از داخل کشور علیه دوچرخه سواری ایران با اتحادیه جهانی صحبت می‌کنند. تا زمانی که من زیر حکم محرومیت خود را امضاء نکرده باشم نمی‌توانند نام من را به طور رسمی به عنوان ورزشکار دوپینگی اعلام کنند.

کاپیتان تیم ملی دوچرخه سواری در پایان گفت: اتحادیه جهانی دوچرخه سواری باید دوپینگی بودن من را ثابت کند. اگر در دادگاه عالی ورزش مستندات من را مشاهده کنند و نظر عادلانه بدهند محرومیت من از بین می‌رود. مطمئن باشید با ارائه مدارک به دادگاه و صادر شدن حکم از سوی قاضی بی طرف من تبرئه می‌شوم.


بیشتر بخوانید: افراد خاطی جایی در تیم ملی دوچرخه سواری ندارند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار