مشاور وزیر کار در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

تخریب ۲۰ هزار واحد مسکونی در سیل استان سیستان و بلوچستان

یاوری گفت:۱۴شهرستان استان سیستان و بلوچستان درگیر سیل شده و ۲۰ هزار واحد مسکونی تخریب شده است.

کریم یاوری مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:تمامی سازمان‌ها و صندوق‌ها و بانک‌ها و شرکت‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شروع سیل در منطقه جنوب استان سیستان و بلوچستان در شهر‌های نیک شهر، چابهار، کنارک، سمرقند، دلگان، فنوج و سرباز و بخش‌ها و روستا‌های تابعه این شهرستان‌ها در حال کمک و خدمت رسانی به هم وطنان سیل زده استان سیستان و بلوچستان مستقر و در حال امداد رسانی هستند.

تخریب ۲۰ هزار واحد مسکونی در سیل استان سیستان و بلوچستان

وی افزود:مردم استان سیستان و بلوچستان به ویژه در نقاط روستایی در معرض سیل بوده اند و  نیروهای کمک رسان بسیارصبورانه در برای حل مشکلات قدم برداشته اند و در حال رفع نیاز‌های فعلی سیل زدگان به ویژه در مناطق روستایی و کوهستانی  مانند وسایل گرمایشی، پتو، البسه، لوازم خانگی، کپسول گاز و اقلام خوراکی هستند.

وی بیان کرد: بیشتر میزان خسارت وارد شده به سیل زدگان مربوط به تخریب و نابودی زمین‌های کشاورزی و از بین رفتن احشام می شود.

مشاور وزیر کار با بیان اینکه ۱۴ شهرستان استان سیستان و بلوچستان درگیر سیل شده است، گفت: ۲۰ هزار واحد مسکونی  در اثر سیلاب تخریب شده است.

تخریب ۲۰ هزار واحد مسکونی در سیل استان سیستان و بلوچستان

 یاوری بیان کرد : بنا به دستور مستقیم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی این وزارتخانه تا پایان برطرف شدن نیاز‌های مردم سیل زده با تمام امکانات این مجموعه در کنار مردم این استان خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار