بازیکن سابق رئال مادرید یکی از سریعترین گل‌های تاریخ فوتبال را به ثمر رساند

مهاجم سابق تیم فوتبال ملی اسپانیا و باشگاه رئال مادرید موفق شد یکی از سریع‌ترین گل‌های تاریخ فوتبال را به ثمر برساند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، آلوارو نگردو بازیکن اسپانیایی تیم فوتبال النصر امارات، با گلزنی در ششمین ثانیه دیدار با الاهلی، یکی از سریعترین گل‌های تاریخ فوتبال را به ثمر رساند.

روزگذشته (جمعه)، النصر میزبان الاهلی بود که میزبان توانست به لطف گل نگرودو مهاجم اسپانیایی خود، در ثانیه ششم این دیدار از حریف پیش بیفتد.

بلافاصله پس از سوت شروع بازی، آلوارو به سمت دروازه حریف حرکت کرد و هم تیمی او پاس دقیقی را برای این مهاجم فرستاد و پس از آن مهاجم پیشین تیم ملی اسپانیا و رئال موفق شد دروازه بان الاهلی را باز کند و در پایان این دیدار با پیروزی ۲بر یک النصربه پایان رسید. نگرودو ۳۴ ساله در طول دوران حرفه‌ای خود، برای رئال مادرید، سویا و منچسترسیتی بازی کرده است. این مهاجم همچنین در ۲۱ بازی برای تیم ملی اسپانیا ۱۰ گل به ثمر رسانده است. آلوارو از سال ۲۰۱۸ در النصر بازی می‌کند.

براساس کتاب رکورد‌های گینس، سریعترین گل تاریخ فوتبال، گلی است که توسط نواف العابد مهاجم عربستانی در سال ۲۰۰۹ در بازی تیم‌های قهرمانی عربستان به ثمر رسیده است. او موفق شد ۲ ثانیه بعد از سوت شروع مسابقه به گل برسد.


بیشتر بخوانید: میزبانی تیم‌های ایرانی در کشور ثالث!


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار