کارشناس هندبال: بحرین از ما بهتر نبود/ در هر نیمه می‌توانستیم حداقل ۵ گل بزنیم

پروانه گفت: در هر نیمه می‌توانستیم حداقل ۵ گل به تیم ملی هندبال بحرین بزنیم، اما توپ‌ها را به دروازه بان بحرین تقدیم کردیم

حسن پروانه کارشناس هندبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی ایران برابر بحرین که با شکست تیم ملی کشورمان همراه بود اظهار داشت: بازیکنان ما در بازی برابر بحرین تحت تاثیر مسائل روحی و روانی قرار گرفتند و به همین دلیل بازی را واگذار کردند. شاید در هر نیمه می توانستیم حداقل پنج گل به بحرین بزنیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. در واقع دروازه بان بحرین عملکرد خوبی نداشت و در کل ضربات ما خوب نبود.  برعکس او، سعید حیدری راد در بازی امروز واکنش های بسیار خوبی داشت و موقعیت های زیادی را از بازیکنان بحرین گرفت.

کارشناس هندبال در ادامه گفت: ما در این بازی می توانستیم بحرین را ببریم و یا حداقل یک مساوی از این تیم بگیریم تا به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کنیم اما این اتفاق نیفتاد. به اعتقاد من بازیکنان ما بازی به بازی هماهنگ تر خواهند شد و در ادامه رقابت ها اتفاقات خوبی می افتد. کادرفنی باید ببیند امروز چه اتفاقی افتاد که بازی را به بحرین واگذار کردیم.


بیشتر بخوانید: تیم ملی هندبال ایران ۲۰ - بحرین ۲۲ / ملی پوشان هندبال راه سخت را انتخاب کردند


پروانه افزود: به اعتقاد من بحرین را به خوبی آنالیز نکرده بودیم و این مشکل باید برای بازی‌های بعدی برطرف شود. شاید بهتر بود در دفاع با سیستم ۰-۶ بازی کنیم. در بخش حمله هم بیرون از محوطه چرخش توپ زیادی داشتیم.

او گفت: بحرین شرایطی نداشت که ما را ببرد و در واقع سهل انگاری و نداشتن ثبات روحی باعث شد بازی را به این تیم واگذر کنیم. هنوز چیزی از دست ندادیم. ما به عنوان تیم دوم از گروهمان صعود کردیم، اما برای مرحله بعدی باید حواسمان را جمع کنیم. پزشکان و روانشناسان تیم باید به خوبی روی جنبه روحی و روانی بازیکنان کار کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار