خلیل‌زاده: برای جذب هر بازیکنی که مجیدی بخواهد تلاش می‌کنیم

سرپرست باشگاه استقلال گفت: جذب بازیکن خارجی ارتباطی با رای AFC ندارد و هر بازیکنی که مجیدی بخواهد را برای جذبش تلاش می‌کنیم.

اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جلسه با پیشکسوتان این باشگاه، اظهار داشت: پیشکسوتان استقلال لطف کردند و به باشگاه آمدند تا کمک فکری به ما بدهند. نقطه نظرات خوبی داشتند و باید از آن‌ها استفاده کنیم. این افراد بزرگان استقلال هستند و باید از حرفشان استفاده کنیم.

او ادامه داد: حضور اعضای هیئت مدیره باعث شده تا آرامش بیشتری در باشگاه وجود داشته باشد. حضور هواداران و کادرفنی تیم و دیگر معاونان هم باعث شده تا آرامش به باشگاه استقلال باز گردد.

خلیل‌زاده درباره نظر نهایی باشگاه استقلال درباره رای AFC پیرامون اخذ امتیاز میزبانی تیم‌های فوتبال ایرانی از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: رای نهایی AFC را هنوز نمی‌دانیم و به همین دلیل راهی فدراسیون هستم. اگر قرار باشد که در کشور ثالث بازی کنیم از بازی‌ها انصراف می‌دهیم.

سرپرست باشگاه استقلال درمورد اینکه گفته می‌شود استقلال در صورت شرکت نکردن در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حاضر به خرید بازیکن جدید نمی‌شود تصریح کرد: فرهاد مجیدی هر بازیکنی که روی آن دست بگذارد را به دنبال جذبش خواهیم رفت و این موضوع هیچ ارتباطی با رای AFC ندارد.

او در مورد تکمیل شدن اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: این موضوع در اختیار من نیست. نظر شخصی من این است که باید تا تشکیل مجمع باشگاه که چند روز دیگر است صبر کنیم. شاید وزیر بخواهد همین فردا عضو جدید را مشخص کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار