شهردار اردبیل:

مطالبات شهرداری اردبیل همزمان با دهه فجر ۳۰ درصد کاهش یافت

شهردار اردبیل از کاهش ۳۰ درصدی در مطالبات و عوارض شهرداری اردبیل همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

مطالبات شهرداری اردبیل همزمان با دهه فجر ۳۰ درصدی کاهش یافت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان، شهردار اردبیل گفت: همزمان با ایام مبارک دهه فجر و بمناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شهرداری اردبیل با مجوز شورای اسلامی شهر در مطالبات خود ۳۰ درصد کاهش می‌دهد.

او با بیان اینکه کاهش مطالبات، عوارض و اعمال این تخفیف فرصتی استثنایی برای شهروندان است، گفت: شهروندان می‌توانند از اول بهمن ماه تا بیستم اسنفند ماه سال ۹۸ از این شرایط بهره‌مند شوند.

شهردار اردبیل ادامه داد: همچنین تهاتر مطالبات فرصتی برای تشویق پیمانکاران و شهروندان است و ما براساس تصمیم شورای شهر در مورد نحوه اعمال این تخفیف‌ها و تقسیط آن اقدام می‌کنیم.

لطف اللهیان گفت: لایحه این طرح در جهت تحصیل درآمد‌های شهرداری و همچنین تشویق شهروندان جهت پرداخت بدهی‌های خود به شهرداری به شورای اسلامی شهر ارسال شده و با تصویب طرح توسط اعضای شورای شهر، مجوز صادر شده و از اول بهمن اجرا می‌شود.

او گفت: عوارض نوسازی و بهای خدمات پسماند و کسب و پیشه سال‌های قبل و جاری، جرائم ماده ۱۰۰ و عوارض متعلقه بعد از ماده صد، کل عوارض بهاء خدمات مسکونی و تجاری و عوارض پذیره، کل عوارض اعیانی غیر مسکونی و نقل و انتقال مستغلات شهرداری سال‌های قبل و جاری، کل عوارض پروانه مسکونی و تجاری، عوارض تفکیک و نقل و انتقال، بخشودگی جرایم سال‌های قبل مربوط به عوارض خودرو (اصل عوارض خودرو) اخذ خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.