لزوم ارتقاء شاخص‌های بهداشتی در دشت آزادگان

فرماندار دشت آزادگان بر لزوم ارتقاء شاخص‌های بهداشتی در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان گفت: جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی امروز سه شنبه یکم بهمن با حضور رئیس شورای سلامت و دیگر اعضای این شورای برگزار شد.

او با بیان اینکه سلامت مردم از مهم‌ترین اموری است که باید با تعامل و همکاری بین مردم و مسئولین، مسائل و مشکلات مرتفع شود افزود: ارتقاء شاخص‌های بهداشتی در شهرستان یک امر بسیار مهم است و با اشاره به موارد مطرح شده توسط اعضای کارگروه خواستار همکاری و هماهنگی تمامی ادارات در این خصوص شد.

سیلاوی بر بازدید مستمر کارشناسان بهداشت از مراکز مرتبط با سلامت مردم تاکید و تصریح کرد: سلامت مردم در اولویت اول تمامی امور شهرستان قرار دارد و آموزش در جهت ارتقاء سطح سلامت جامعه را بسیار مهم است و تشکیل این دوره‌ها در مدارس، ادارات و حتی مراکز کشاورزی الزامی است.

فرماندار دشت آزادگان بیان کرد: در ادامه این جلسه، حکیم عطشانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ضمن ارائه گزارش مفصلی از خدمات و برنامه بازدید‌های مکرر کارشناسان این مرکز از سطح شهر‌ها و روستا‌ها و نیز برنامه‌هایی که در جهت بهبود وضعیت سلامت در شهرستان اجرا شده خواستار همکاری بیش از پیش تمامی ادارات شهرستان شد.

به گفته این مقام مسئول، همه ادارات و ارگان‌های باید به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی وضعیت بهداشتی شهروندان تلاش نمایند و البته برای تحقق این مهم تلاش، اهتمام و تعامل شهروندان نیز بسیار موثر و سودمند خواهد بود و به بیان گزارشی از مصوبات جلسات قبل و همچنین بررسی مشکلات بهداشتی موجود در سطح شهرستان و ارائه راهکار‌های مناسب جهت حل این مشکلات و چالش‌های این حوزه پرداخت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.