پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی تا سقف ۴۰ میلیارد ریال

فرماندار بروجن گفت: تسهیلات اشتغال روستایی تا سقف ۴۰ میلیارد ریال و با هدف حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری پرداخت می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در دیدار با مدیر عامل صندوق کارآفرین امید استان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت توسعه اشتغال پایدار در روستا‌ها بوده که با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی در حال اجرا است.

او با بیان اینکه تسهیلات اشتغال روستایی در سه بخش کشاورزی، خدمات و صنعت قابل پرداخت است افزود: سقف تسهیلات تا ۴۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

ملکی اضافه کرد: سود مشارکت تسهیلات پرداخت شده شش درصد با بازپرداخت ۶۰ ماهه بوده که در صورت احداث کارگاه و یا واحد تولیدی تا ۸۴ ماه قابل افزایش است.

مرتضی لیریایی مدیر عامل صندوق کار آفرین امید چهارمحال و بختیاری هم در این دیدار، بانک‌های کشاورزی، توسعه تعاون، پست بانک و صندوق کارآفرینان امید را بانک‌های ارائه دهنده تسهیلات به بخش اشتغالزایی روستایی و عشایری در کشور بیان و اضافه کرد: متقاضیان با مطالعه دقیق قوانین و مقررات در سامانه کارا به آدرس kara.mcls.gov.ir /Http:// نسبت به ثبت درخواست اقدام نمایند.

او افزود: با پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و ایجاد فرصت‌های شغلی، رونق مناطق روستایی در شهرستان بروجن فراهم می‌شود.

بروجن از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر بروجن) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار