حجت الاسلام رئیسی:

شهید سلیمانی الگوی راهبردی ملت های مسلمان است/ مال حرام را از حلقوم حرام خواران بیرون می کشیم

رئیس قوه قضائیه گفت: در زمینه دشمن شناسی و دشمن ستیزی باید سردار سلیمانی را الگو قرار دهیم.

شهید سلیمانی الگوی راهبردی ملت های مسلمان است/ در مبارزه با فساد، دچار فساد و رکود نمی شویم/ مال حرام را از حلقوم حرام خواران بیرون می کشیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه در جمع اقشار مختلف مردم در مسجد روضه محمدیه استان یزد گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب شهید سلیمانی یک شخص نیست بلکه یک مکتب است که امروز پیش روی همه ی ما است.

او با بیان اینکه موفقیت های شهید سلیمانی در گروه عمل به فرمایش و رهنمودهای رهبری بوده است، افزود: ما باید در زمینه دشمن شناسی و دشمن ستیزی اخلاص شهید سلیمانی را الگو خود قرار دهیم.

حجت الاسلام رئیسی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی قدرت لایزال خداوندی را به ما یادآوری می کند، اظهارداشت: این سردار بزرگ اسلام معتقد بود با نیروی جوان و انقلابی می توان دشمنان را ریشه کن کرد.

رئیس دستگاه قضا، شهید سلیمانی را  شاخص بزرگ ما می‌توانیم، دانست و تصریح کرد: شهید سلیمانی توانست با توکل بر خدا و تکیه بر نیروی جوان، داعش را که  جریانی دست ساخته آمریکا و انگلیس بود، نابود کند.

او با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی، راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی است، گفت: با تکیه بر توان جوانان، سرمایه‌های داخلی و دور زدن تحریم‌ها  می توان بسیاری از مشکلات داخلی را حل کرد، بطوری که هیچ تحریمی بر اقتصاد کشور تاثیر گذار نباشد.

حجت الاسلام رئیسی با اشاره به بازگشت میلیون‌ها تومان به خزانه بیت المال، گفت: به لطف خدا مال حرام را از حلقوم حرام خواران بیرون می کشیم.

رئیس دستگاه قضا با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) دو شاخصه اتکا به خدا و اعتماد به نفس را برای موفقیت به ما یاد دادند، تصریح کرد: مدعیان قدرت در عالم، قدرتی ندارند و  قدرت حقیقی به دست خدا و اولیای خدا است و امثال حججی ها می توانند با توکل بر خدا ریشه داعش را بکنند.

او با تاکید بر اینکه تحریم ها نباید بر زندگی مردم اثر گذار باشد، اظهارداشت: دور زدن تحریم‌ها، برخورد پسندیده با کسانی است که در مذاکرات به میثاقشان نمی توان اعتماد کرد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.